Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از تدوین طرحی به منظور جذب نیروهای بازنشسته این مجموعه در شرکت‌های اقماری هما خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ کاپیتان علیرضا برخور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)  بر ضرورت اصلاح ساختاری هما در سال جدید تاکید کرد و گفت: در هر ساختار و سازمانی اگر ایجاد انگیزه در سیستم نباشد باعث مشکلات فزاینده‌ای در آن مجموعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: منابع انسانی باید تجربه کسب کرده و سپس بروند؛ هرچند برای ما بسیار مهم است که این منابع انسانی بعد از دوران خدمت به کجا می‌روند اما از آن مهم تر این است که بالاخره آن‌ها باید از مجموعه بروند.

 برخور تصریح کرد: اینکه یک نفر بیاید و ۵۰ سال خدمت کند و همچنان بخواهد بماند، من به شخصه موافق نیستم؛ زیرا در آن صورت انگیزه برای جوانان و کارکنان به وجود نمی‌آید.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: طرحی را تهیه کرده‌ایم که اگر بتوان اجرا کرد و مقدماتش فراهم شود؛ افرادی از بخش تعمیرات و مهندسی که سر زمان مقرر بازنشسته شوند، می‌توانند در شرکت‌های اقماری هما مشغول به فعالیت شده و بدین طریق تجربه‌هایشان را نیز در اختیار نیروهای جوان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع با ایجاد شرکت‌های اقماری و جذب بازنشستگان هما، هم در بین جوانان ایجاد انگیزه می‌شود و هم تجربه افراد مسن را خواهیم داشت.

برخور تاکید کرد: نمی‌توان یک نفر را که ۳۰ سال یا بیشتر خدمت کرده به زور در سیستم نگه داشت، زیرا وی می‌خواهد زندگی‌اش را برای خودش رقم بزند؛ اما می‌توان به چنین فردی که علاقه و تعلق خاطر به هما دارد، پیشنهاد داد که در صورت موافقت با حضور در شرکت‌های اقماری و همراه با نیروهای جوان مشغول به کار شود.

 مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) درباره وضعیت استخدامی این شرکت در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: جذب نیرو از بدنه آزاد شده است و در هر بخش از بدنه هما که افراد دارای تحصیلات لیسانس یا بالاتر باشند، می‌توانند بعد از مصاحبه با بالاترین مسئول گروه خود جذب شوند؛ اما برای جذب نیرو از خارج هما، هنوز مجوزی دریافت نشده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی مدیرعامل شرکت هواپیمایی شرکت های اقماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، "رانیل دیکره مسینکه" رئیس جمهور کشور سریلانکا در مراسم افتتاح پروژه چند منظوره اومااویا در جنوب شرق کشور سریلانکا که با حضور رئیس جمهور ایران و وزیر نیرو برگزار شد، ضمن قدردانی از دولت ایران و شرکت‌های مهندسی ایرانی به منظور اجرای این پروژه عظیم فنی – مهندسی صنعت آب و برق، گفت: دشواری‌ها و چالش‌های بسیاری در مسیر پیشبرد و عملیاتی کردن این پروژه عظیم در سریلانکا وجود داشت اما به همت مهندسان ایرانی با وجود همه این محدودیت‌ها، در نهایت پروژه بزرگ و چند منظوره اومااویا نهایی و به مرحله اجرا رسید.

وی در ادامه به تمدن کهن و باستانی دو کشور ایران و سریلانکا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امروز شاهد قرار گرفتن دو کشور دارای تمدن کهن و سیستم‌های آبیاری باستانی به منظور همکاری در زمینه اجرای پروژه‌های مهندسی شده انتقال آب و تولید برق هستیم.

رئیس جمهور کشور سریلانکا یادآور شد: پیشبرد طرح‌های صنعت آب به منظور بهره‌برداری از منابع آبی موجود به نفع مردم ساکن در این منطقه خواهد بود و خوشبختانه در کنار اجرای پروژه بزرگ انتقال آب و نیز تولید و توزیع برق توسط متخصصان ایرانی، این دانش و تکنولوژی به مردم سرزمین سریلانکا منتقل شد.

به گفته وی، بی تردید بدون همکاری ایران و انتقال توانمندی و تکنولوژی مهندسان ایرانی انجام این پروژه بزرگ و انتقال آب به مناطق دارای بحران و تنش آبی سریلانکا غیرممکن بود.
دیکره مسینکه در ادامه با تاکید بر اینکه مهارت‌ها و تکنولوژی فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است، اظهار کرد: ایران نمونه کشوری است که موفق شد تکنولوژی و دانش فنی را در همه حوزه‌ها با خوداتکایی ایجاد کند، ارتقا دهد و پیشرفت‌های چشمگیری را در این مسیر کسب کند.
وی یادآور شد: ایران و سریلانکا به عنوان دو کشور جنوب آسیا در صدد کسب هویت و استقلال خودشان هستند و بی‌تردید اجرای پروژه‌هایی در سایه همکاری‌های مشترک بین دو کشور، رویکرد این کشورها را در تحققق استقلال هویتشان تقویت می‌کند.
رئیس جمهور کشور سریلانکا خاطرنشان کرد: به واسطه اجرای پروژه بزرگ و چند منظور اومااویا، ایران توانست با بهره‌مندی از ظرفیت و توان متخصصان خود، از طریق سدسازی آب را به منطقه خشک انتقال دهد که با نعمات فراوانی برای آیندگان نیز همراه خواهد شد.

کد خبر 6087676 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران/توسعه صادرات فنی و مهندسی در دستورکار
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • ناتو در اوکراین نیروی نظامی مستقر نخواهد کرد