Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از دست دادن داده‌هایی که دوست دارید دردناک است. برای جلوگیری از این اتفاق باید به طور مرتب از داده‌های خود در مکانی امن مانند Samsung Cloud، حساب Google یا رایانه پشتیبان تهیه کنید تا درصورت خراب شدن یا از بین رفتن داده‌ها به دلیل تنظیم مجدد ناخواسته به تنظیمات کارخانه یا از بین رفتن دستگاه، بتوانید آن‌ها را بازیابی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، می‌توانید از برنامه‌های مختلف ۳'th Cloud برای پشتیبانی از داده‌ها استفاده کنید.

۱) با استفاده از Samsung Cloud

از داده‌ها در Samsung Cloud پشتیبان تهیه کنید و بعدا داده‌ها را بازیابی کنید. برای استفاده از Samsung Cloud باید وارد حساب سامسونگ خود شوید. از دستگاه خود به طور مرتب پشتیبان تهیه کنید.

۲) استفاده از حساب Google یا Samsung

اطلاعات شخصی، داده‌های برنامه و تنظیمات را بر روی دستگاه خود ایمن نگه دارید. می‌توانید از اطلاعات حساس خود پشتیبان تهیه کرده و بعداً به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. برای تهیه نسخه پشتیبان یا بازیابی اطلاعات، باید وارد حساب Google یا Samsung خود شوید. اگر دستگاه را گم کرده باشید، ممکن است بتوانید با ورود به سیستم حساب سامسونگ به صورت آنلاین و انتخاب پشتیبانی، از راه دور از دستگاه پشتیبان تهیه کنید.

لطفاً توجه داشته باشید: عملکرد پشتیبان فقط برای دستگاه‌هایی که از سیستم عامل Android ۷.۰ (Nougat) و بالاتر استفاده می‌کنند در دسترس خواهد بود. این برنامه یک نسخه پشتیبان تهیه می‌کند که معمولاً فقط وقتی دستگاه به Wifi متصل است کامل می‌شود، اما به شما امکان می‌دهد تمام مخاطبین و پیام‌ها را با سرور همگام سازی کنید تا بتوانید این اطلاعات را در دستگاه سامسونگ دیگر بازیابی کنید.

۳) با استفاده از برنامه‌های مختلف Cloud از پرونده‌ها و داده‌ها پشتیبان تهیه کنید

با استفاده از برنامه‌های Cloud مختلف، به عنوان مثال Google Photos، از پرونده‌ها و داده‌ها مانند تصاویر، فیلم‌ها پشتیبان تهیه کنید برنامه Google Photos از فضای ذخیره سازی رایگان و نامحدود با کیفیت بالا (کیفیت بصری عالی در اندازه پرونده کاهش یافته) و ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی حساب برای نسخه اصلی براساس اندازه بارگذاری عکس و فیلم پشتیبانی می‌کند. ما توصیه می‌کنیم با استفاده از Google Photos مرتباً از عکس و محتوای ویدئوی خود نسخه پشتیبان تهیه و همگام سازی کنید.

۴) پشتیبان گیری از اطلاعات در رایانه

انتقال داده‌ها بین دستگاه و رایانه؛ شما باید برنامه نسخه Smart Switch PC را از سایت www.samsung.com/smartswitch دانلودکنید سپس از دستگاه خود به رایانه پشتیبان تهیه کنید و بعداً داده را به دستگاه خود وارد کنید.

بیشتر بخوانید

شرکت Vivo اولین رم 10 گیگابایتی گوشی‌های هوشمند را عرضه می‎کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رم گوشی اطلاعات از دست رفته گوشی سامسونگ پشتیبان تهیه کنید دستگاه خود داده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟

سارقان اینترنتی راه‌های مختلفی را برای دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراه اشخاص امتحان می‌کنند تا با هک کردن گوشی، به اطلاعات حساب‌های بانکی و حساب‌های کاربری آنها در فضای مجازی دسترسی پیدا کنند.

دغدغه بسیاری از افراد این است که آیا گوشی آنها مورد حمله هکر قرار گرفته است یا نه، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا (فتا) چند راهکار را پیشنهاد کرده است تا از امن بودن گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

نشانی‌های هک شدن گوشی تلفن همراه:

۱-ضعف ناگهانی عملکرد

۲-مصرف غیرعادی باطری

۳-داغ شدن گوشی در مدت زمان کوتاه

۴-پاپ‌آپ‌های زیاد و غیرقابل بستن

۵-ظاهرشدن اپلیکیشن‌های ناآشنا برروی گوشی

۶-مبلغ قبض تلفن بالا و غیرعادی (احتمال سوءاستفاده از سیم کارت شما برای برقراری تماس یا پیام‌های مخرب)

اگر فکر می‌کنید گوشی‌تان در خطر هک شدن قرار دارد چه کار‌هایی باید انجام داد؟

۱-عوض کردن پسورد تمام اکانت‌ها از طریق دستگاه دیگر

۲-نصب آنتی ویروس

۳-بازگشت به تنظیمات کارخانه و پاک کردن تمام اطلاعات

در آخر چند راه‌کار برای پیشگیری از هک شدن گوشی که باید انجام دهیم:

۱- عدم استفاده از vpn‌های نامطمن

۲- استفاده از برنامه‌های مدیریت پسورد

۳- عدم استفاده از پایگاه‌های شارژ موبایل در مکان‌های عمومی

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد