Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@23:27:55 GMT

تکذیب خبر پیشنهاد ۱۵ میلیارد دلاری آمریکا به ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۴۱۵۹

تکذیب خبر پیشنهاد ۱۵ میلیارد دلاری آمریکا به ایران

یک منبع مطلع خبر پیشنهاد ۱۵ میلیارد دلاری آمریکا به ایران را تکذیب کرد و گفت: آمریکا چنین پیشنهادی نداده است و این موضوع صحت ندارد. به گزارش پول نیوز، یک منبع مطلع گفت: در روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها اخباری را منتشر کرده بودند مبنی بر اینکه دولت آمریکا به ایران پیشنهاد داده تا در ازای آزادسازی ۱۵ میلیارد دلار از دارایی‌های کشورمان در اروپا، غنی‌سازی ۲۰ درصدی اورانیوم متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، پیش از این دولت موظف شده بود که به دلیل نقض تعهدات برجامی طرف غربی، در گام اول اقدام به غنی‌سازی ۲۰ درصد کند و در صورت لغو نشدن تمامی تحریم‌ها تا پایان ضرب‌الاجل ۵ اسفند ۹۹، در گام دوم اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و نظارت‌های فراپادمانی معاهده ان. پی. تی را متوقف نماید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تحریم های آمریکا ویروس کرونا در ایران دارایی خارجی غنی سازی اورانیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • هدیه یک میلیارد دلاری بایدن به اسرائیل
  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تکذیب خارج شدن ایران از« ایکوموس» و «ایکوم»
  • تکذیب خارج شدن ایران از" ایکوموس" و "ایکوم"
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد
  • هزینه یک میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با حملات به کشتی‌ها در دریای سرخ