Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته از جمله مذاکره با مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت برای عرضه املاک دولتی در بورس کالا، امضای تفاهمنامه برای عرضه املاک شستا و همچنین تاکید قانون رفع موانع تولید بر عرضه املاک بانک ها در بورس به نظر می رسد که در سال 1400 شاهد عرضه مطلوب املاک و اوراق مبتنی بر ملک در بورس کالا خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران گفت:در حال حاضر با مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت مذاکره کرده ایم تا عرضه املاک متعلق به دولت را از طریق مکانیزم بورس کالا انجام دهد که این اقدام پشتوانه قانونی دارد؛ همچنین طبق قانون رفع موانع تولید، بانک‌ها بایستی واگذاری املاک خود را از طریق بورس کالا در اولویت قرار دهند که در این زمینه نیز اقداماتی صورت گرفته است.
وی در ادامه بیان کرد: در حوزه عرضه املاک در بورس کالا، یک فرآیند شناسایی عرضه کنندگان عمده وجود دارد که برای مثال با شستا توافقنامه امضا کردیم تا املاک خود را در بورس کالا عرضه کند.
وی افزود: از نظر من سال 1400، سال عرضه املاک و اوراق مبتنی بر ملک در بورس کالا است.
مدیر عامل بورس کالا در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: عرضه خودرو تا اطلاع ثانوی در کمیسیون صنایع مجلس در دست بررسی است.
سلطانی نژاد بیان کرد:در کمیسیون صنایع مجلس دو طرح در دست بررسی قرار دارد، یکی طرح ویژه عرضه خودرو در بورس است و طرح دیگر نیز از مجلس قبل برگشته است و هر تکلیفی که مجلس تعیین کند ما حتما انجام می‌دهیم. 
باشگاه‌خبرنگاران‌جوان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بورس کالا عرضه املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این گزارش، این سبد زعفران که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ است، با قیمت پایه ۹۴ میلیون تومان در ازای هر کیلوگرم و با حداقل خرید ۱۰ کیلوگرم با شرایط اعلامی مندرج در آگهی بورس کالا، فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، عرضه سبد زعفران محصول تولید سال ۱۴۰۱ بر پایه استاندارد ملی ایران (شامل رشته‌ای بریده درجه یک ۶.۳۹ درصد، رشته‌ای بریده درجه دو ۲۲.۸۱ درصد، رشته‌ای بریده درجه سه ۲۶.۷۳ درصد، رشته‌ای درجه یک ۲۱.۳۲ درصد، رشته‌ای درجه دو ۱۹.۶۰ درصد، رشته‌ای درجه سه ۳.۰ درصد و زعفران دسته‌ای ۰.۰۵ درصد) است.

گفتنی است؛ در عرصه نخست زعفران تعاونی‌های روستایی در سال جاری که در فروردین برگزار شد بیش از ۴ برابر کالای عرضه شده، در زمان برگزاری آن عرضه متقاضی خرید شرکت کرده بودند.

کد خبر 6086151

دیگر خبرها

  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا