Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه پس از تزریق واکسن کرونا به کادر بهداشت و درمان، سالمندان مراکز نگهداری، پاکبانان و بیماران خاص می‌توانند برای واکسینه شدن به بیمارستان‌های مشخص شده مراجعه کنند،گفت: طی ۱۰ روز گذشته یکهزار و ۵۰۰ بیمار خاص آذربایجان‌شرقی، ضد کرونا واکسینه شدند.
به گزرش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،محمدحسین صومی اظهار کرد: بیماران خاص در این استان برای دریافت واکسن کرونا با همراه داشتن کارت بیماری و شناسایی از ساعت ۹ تا ۱۷ به بیمارستان‌های تعیین شده مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال کم بیماران خاص از دریافت واکسن کرونا، اظهار کرد: بیماران مبتلا به ام اس بالای ۱۸سال باید به بیمارستان الزهرا (س) تبریز مراجعه کنند اما از چهار هزار و ۵۰۰ بیمار «ام اس» شناسایی شده در آذربایجان‌شرقی، تاکنون تنها ۶۰۰ نفر مراجعه کرده‌اند. 
وی با اشاره به اینکه با بیماران تماس نیز گرفته شده است، اضافه کرد: بیماران پیوند کبد، کلیه، قلب و ریه برای دریافت واکسن به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز مراجعه کنند.
صومی ادامه داد: بیماران مبتلا به هموفیلی و تالاسمی هم می‌توانند در چند روز آینده برای تزریق واکسن کرونا به بیمارستان سینای تبریز مراجعه کنند؛ تزریق واکسن به گروه‌های تعیین شده در تمام بیمارستان‌های سایر شهرستان‌های استان انجام می‌شود.
*تاکنون ۱۱ هزار نفر در آذربایجان‌شرقی ضد کرونا واکسینه شده‌اند
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ورود ۱۵ هزار دز واکسن کرونا به آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: تاکنون 11 هزار نفر بر اساس اولویت‌بندی اعلام شده در استان ضد ویروس کرونا واکسینه شده‌اند. 
صومی خاطر نشان کرد: در مرحله اول واکسن‌ها به کادر درمان تزریق، و سپس اعلام شد که افراد مسن نگهداری شده در مراکز سالمندان نیز می‌توانند واکسینه شوند که این اتفاق هم افتاد.
وی خاطر نشان کرد: در مرحله بعد مقرر شد پاکبان‌ها واکسینه شوند که تاکنون بیش از هزار نفر از این گروه واکسینه شده‌اند و بقیه نیز در حال انجام است.
صومی یادآور شد: سه مرحله از واکسن اسپوتنیک روسی و واکسن سینوفارم چینی و واکسن هندی وارد شده که هر یک از آنها گروه‌های هدف مشخصی دارد که بر اساس سند ملی واکسیناسیون تعیین شده‌ است.   *مسافرت‌ها، شیوع کرونا را در آذربایجان‌شرقی افزایش داده است
وی همچنین تاکید کرد: مسافرت‌های نوروزی موجب افزایش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی شده است. 
به گزارش ایرنا اکنون بیش از ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی بستری هستند؛ این تعداد قبل از تعطیلات نوروزی ۴۰۰ نفر بود. 


منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه بیماران از افزایش قیمت داروی سفالکسین

داروی سفالکسین نوعی آنتی بیوتیک است که عفونت‌ها را درمان می‌کند، اما این روز‌ها بیمارانی که برای تهیه این دارو به داروخانه‌ها مراجعه می‌کنند، با گرانی آن مواجه شدند.

شهروندخبرنگارما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

چهار ورق قرص سفالکسین ۵۰۰ در داروخانه‌ها به قیمت ۱۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این وضعیت برای ما بسیار دشوار است. خواهش می کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • گلایه بیماران از افزایش قیمت داروی سفالکسین
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • جان دوباره پدر به ۳ بیمار
  • واکسینه شدن نیمی از زائران قمی حج تمتع
  • تاکنون نیمی از زائران قمی حج تمتع واکسینه شدنه اند