Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@15:05:44 GMT

اعمال جریمه ۶۰ خودرو در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۴۵۶۶

اعمال جریمه ۶۰ خودرو در استان اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اصغر زارع  رئیس پلیس راه استان اصفهان در رابطه با محدودیت‌های تردد در راه‌های استان اصفهان گفت: تمام راه‌های استان اصفهان از لحاظ تردد خودرو‌ها باز و عبور و مرور جریان دارد، اما محدودیت‌های کرونایی در ۹ نقطه استان برقرار است، توسط دوربین‌های مدار بسته پلیس هوشمند و تیم‌های پلیس ورود و خروج خودرو‌ها به شهر‌های استان از جمله شهر‌های با رنگبندی کرونایی قرمز و نارنجی کنترل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه استان اصفهان از بازدید هوایی پلیس راه استان اصفهان از شهر‌های قرمز استان در روز ۱۲ فروردین خبر داد و افزود: تردد خودرو‌ها نسبت به روز‌های گذشته کمتر شده بود، اما توصیه می‌کنم که از تردد غیرضروری خودداری کنند، اعمال جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب در شهر‌های قرمز و نارنجی تا عادی شدن وضعیت برقرار است.

او در پایان عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اصفهان هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو به مبدأ برگشت داده شده و به ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو نیز تذکر لسانی داده شد و ۶۰ دستگاه خودرو مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی محدودیت های کرونایی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 


 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ موسوی گفت: به دنبال شکایاتی از سوی چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو‌های آنها در محله‌های مختلف شهرستان، مأموران پلیس یزد موضوع را در دستور کار قرار دادند. 


این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران با گشت زنی در سطح شهر و پیگیری مستمر موفق شدند ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی را در مناطق مختلف کشف کنند. 


جانشین انتظامی استان یزد در پایان از همشهریان عزیز خواست هشدار‌های پلیس در جهت پیشگیری از سرقت رعایت کنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند

دیگر خبرها

  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • ۱میلیون ۹۵۰هزار جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • یک میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • اعمال جریمه به صورت اتوماتیک در سامانه پلیس راهور
  • موعد پرداخت جریمه‌های رانندگی تغییر کند/پیشنهاد صدور مجوز سالانه تردد به شرط پرداخت جریمه‌ها