Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@15:53:59 GMT

لیونل مسی سفیر برند ایرانی سریتا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۴۸۳۳

لیونل مسی در آستانه عقد عجیب ترین قرارداد تجاری تاریخ ایران قرار دارد

تصور کنید در حال عبور از اتوبان های تهران هستید که ناگهان چشم تان به بیلبورد تبلیغاتی جذابی می خورد؛ لیونل مسی در حالی که با یک دست موهای خود را نوازش می کند، با دست دیگرش در حال تبلیغ شامپوی ایرانی است! ... تا تماشای این بیلبورد فقط یک امضا فاصله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

به گزارش طرفداری، لیونل مسی یکی از سرشناس ترین چهره های ورزش جهان با پیشنهاد تجاری جذابی از سوی یک برند ایرانی مواجه شده است.

گفته می شود مدیران شرکت تولید کننده برند سریتا به کمپانی تجاری طرف قرارداد لیونل مسی که کارهای تبلیغاتی این سوپر استار را مدیریت می کند، پیشنهاد کرده اند لیونل مسی سفیر این برند ایرانی شود. مدیرعامل این برند تجاری از طریق ارتباط نزدیکی که با مالک ایرانی الاصل اورتون دارد، پیشنهاد تبلیغاتی اش را به گروه مشاوران تبلیغاتی لیونل مسی ارائه کرده است. با عقد این قرارداد احتمالی، لیونل مسی سفیر برند سریتا می شود.

به نظر می رسد این پروژه باتوجه به حضور کریس رونالدو در تبلیغی مشابه، برای لیونل مسی جذاب باشد و او رکورد رونالدو در بازارهای تجاری را بشکند.

باید دید تنگناهای مالی و مشکلات انتقال پول که ناشی از تحریم های اقتصادی است، اجازه عقد این قرارداد تجاری را خواهد داد؟

اخبار داغ 

افشاگری بی سابقه وکیل سابق پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی چرا بازیکنان پرسپولیس به نفع عیسی آل کثیر شهادت ندادند؟ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از رسانه‌های اسپانیایی؛ ­رایان مسی بازیکن ۱۷ ساله فرانسوی به تازگی به مسی جدید فوتبال جهان تشبیه شده است. رایان مسی ارتباطی با لیونل مسی ندارد، اما گفته می‌شود این بازیکن­ از لحاظ هوش و نبوغ فوتبالی از ستاره فوتبال جهان کم ندارد. رایان مسی ماکنون در تیم ۱۷ ساله‌های فرانسه بازی می‌کند و وی اصلیتی کامرونی دارد، اما پدر بزرگ وی سودانی است و خود این بازیکن در فرانسه بازی می‌کند.   این بازیکن متولد سال ۲۰۰۷ است و رابطه خانوادگی با لیونل مسی ندارد او در تیم دیژون فرانسه بازی می‌کند و اخیرا با تیم ملی جوانان این کشور به میدان رفته است.

دیگر خبرها

  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • مرکز ساخت تابلو استیل نقشه جهان
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • باارزش‌ترین برند‌های جهان در سال ۲۰۲۴
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد
  • لیونل مسی همه کاره! (عکس)
  • کاهش ۵ میلیون یورویی ارزش لیونل مسی