Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:22:00 GMT

افزایش تسهیلات خرید بازنشستگان به ۲۰۰۰۰۰۰ تومان

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۴۹۷۲

به گزارش تسنیم؛ محمود مرتضایی فرد از انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری با شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ از آغاز سال 1400 به مدت یک سال خبر داد و گفت: حق بیمه تکمیلی به ازای هر نفر مبلغ 300000 ریال بدون افزایش نسبت به سنوات قبل برای مشمولین بیمه تکمیلی درمان در نظر گرفته شده است.

وی مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی درمان در قرارداد سال 1400 را تا سه ماه از تاریخ1400/01/01 تا 1400/03/31   اعلام کرد و افزود: پس از پایان مهلت مشخص شده امکان حذف و اضافه در سایت صندوق امکان پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال 1400 هیچ گونه استرداد حق بیمه مکسوره در خصوص حذف بیمه شده مورد نظر امکان پذیر نخواهد بود و بازنشستگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط با ذینفعان به شماره 0212500 تماس بگیرند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از اجرای مرحله چهارم تسهیلات خرید کالا از فروشگاه‌های رفاه از ابتدای فروردین‌ماه 1400 خبر داد و گفت: در مرحله چهارم، مبلغ 20 میلیون ریال در کارت حقوق بازنشستگان شارژ می‌شود که با استفاده از آن می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه، کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های رفاه تهیه کنند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که خالص دریافتی آن‌ها حداقل 20 میلیون ریال است، می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند، افزود: بازپرداخت این تسهیلات در چهار قسط ماهانه و با کارمزد 2 درصد از حقوق استفاده‌کنندگان کسر خواهد شد.

گفتنی است بازنشستگان و وظیفه بگیران می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیمه تکمیلی، انصراف یا تایید قرارگرفتن تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان سال 1400، اطلاع از چگونگی استفاده از تسهیلات خرید از فروشگاه‌های رفاه و نام و نشانی فروشگاه‌ها در سراسر کشور و نیز میزان خرید و اقساط باقی‌مانده بازنشستگان در مراحل قبلی طرح یاری و همچنین استفاده از خدمات گردشگری و تسهیلات تخفیفی و کمک هزینه گردشگری به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir مراجعه کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بیمه تکمیلی درمان سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟

تین نیوز

رانندگان کامیون با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف بیمه تکمیلی در پرداخت هزینه به رانندگان، نسبت به انعقاد قرارداد با شرکتی که عملکرد مناسبی در این زمینه ندارد، اعتراض کردند.

به گزارش تین نیوز، رانندگان و کامیونداران در شبکه های اجتماعی این پرسش را مطرح کردند که آیا ارایه این خدمات ضعیف به رانندگان به دلیل نبود نظارت کافی به موضوع و مفاد قرارداد فی ما بین شرکت بیمه و کانون ها است یا نوعی زرنگی این شرکت و به صورت عمد از قبل طراحی شده و یا زیر کاسه نیم کاسه ای به نفع برخی افراد وجود دارد؟

به گفته آنان، بیمه تکمیلی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای از بیش از  یک دهه پیش جاری است و رانندگان از این بیمه تکمیلی در مواقع عمل جراحی و سایر بیماری هایی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیست، استفاده می‌ کردند.

رانندگان کامیون تاکید کردند: در آن زمان رانندگان تحت پوشش بیمه های تکمیلی البرز، دانا، آتیه سازان و...قرار داشتند اما در مجموع از خدمات دهی این بیمه ها رضایت آن چنانی نداشتند، ولی در عوض برای کارمندان شرکت های حمل و نقل که در سایه بیمه رانندگان با کارفرمایی کانون شرکت ها، تحت پوشش این شرکت های بیمه بودند، رضایت بخش بوده است.

به گفته آنان، متاسفانه با برنامه ریزی های از قبل صورت گرفته و غلط تیم مدیریت، این بیمه در سال 1402 بار دیگر به شرکتی منتقل شده و این سوال را مطرح می کند که در این نقل و انتقال منافع چه کسانی در شرکت مورد توجه بوده است؟

آنان افزودند: بیمه تکمیلی چند ماهی است که برای رانندگان جاده ای جاری است ولی متاسفانه در این مدت خدمات مطلوبی در پرداخت هزینه ها به رانندگان نداشته و اگر هم‌ داشته با کاهش درصد بیشتر از مبلغ فاکتور و پرداخت اندک مبلغ از فاکتور به بیمه گزار بوده که این موضوع باعث نارضایتی و اعتراض رانندگان نسبت به این بیمه زیان بار شده است.

به گفته آنان، با توجه به گزارش های ارسالی رانندگان و بیمه شدگان از سراسر ایران، اکثر افرادی که در بهمن ماه سال گذشته فاکتور های پزشکی را به این بیمه ارسال کردند هنوز بعد از گذشت حدود سه ماه هیچ مبلغی دریافت نکرده اند و با مراجعه بعضی از همکاران‌ در سامانه متوجه شدند که برخی فاکتورهای تحویلی به مددکاری، در هیچ کدام از مراحل پرداخت بیمه ثبت نشده است و معلوم نیست این فاکتورها بعد از تحویل به مددکاری سامانه در کجا گم شده و یا از بین رفته آیا سهل انگاری از بخش مددکاری بوده و یا از مدیریت؟ در هر صورت شرکت بیمه مسئول است و‌ باید پاسخگو باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌ها
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟