Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورتی که باشگاه زنیت سردار آزمون را به باشگاه دیگری بفروشد، روبین کازان 20 درصد از قیمت فروش او را دریافت خواهد کرد

رستم سایمانوف، مدیر باشگاه روبین کازان در خصوص فروش احتمالی سردار آزمون توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت bombardir روسیه، رستم سایمانوف، مدیر باشگاه روبین کازان اعلام کرد در صورت قهرمانی زنیت سن پترزبورگ یک میلیون یورو کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدیر روسی گفت:

در قرارداد انتقال سردار آزمون مهاجم ایرانی به زنیت آمده در صورت قهرمانی زنیت در لیگ روسیه در این فصل یک میلیون یورو ما کسب می کنیم. همچنین در صورت انتقال آزمون به باشگاهی اروپایی 20 درصد از قیمت فروش به باشگاه روبین کازان می رسد.

او افزود:

الان نمی توانیم بگویم که آزمون از زنیت می رود یانه. البته باید اعتراف کنم من تمایل دارم آزمون به تیمی دیگری برود و ما به سود برسیم. تا الان از فروش آزمون 12 میلیون یورو کسب کردیم و این برای ما کافی است.

سردار آزمون در سال 2019 با مبلغ 11 میلیون یورو از روبین کازان به زنیت منتقل شد. سردار فصل گذشته قهرمان لیگ روسیه شد و عنوان آقای گلی را از آن خود کرد. ستاره ایرانی در این فصل هم تا کنون آقای گل لیگ است و زنیت با 48 امتیاز صدرنشین لیگ روسیه است.

اخبار داغ 

افشاگری بی سابقه وکیل سابق پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی چرا بازیکنان پرسپولیس به نفع عیسی آل کثیر شهادت ندادند؟ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو روبین کازان سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد

قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس مشخص شد...

طرفداری| چهارصد و پانزدهمین جلسه هیأت واگذاری برگزار و قیمت سهام باشگاه پرسپولیس اعلام شد.

در چهارصد و پانزدهمین جلسه هیأت واگذاری عرضه معادل ۸۵ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۰۰ درصد به شرط آنکه از مبلغ ۳،۵۷۰ ریال کمتر نباشد، به صورت نقد و اقساط شامل ۱۰ درصد نقد و مابقی طی ۶ سال با فاصله اقساط ۶ ماهه به تصویب رسید.

چهارصد و پانزدهمین جلسه هیأت واگذاری روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ تشکیل و در خصوص موارد زیر تصمیم گیری شد؛

عرضه معادل ۸۵ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۰۰ درصد به شرط آنکه از مبلغ ۳،۵۷۰ ریال کمتر نباشد، به صورت نقد و اقساط شامل ۱۰ درصد نقد و مابقی طی ۶ سال با فاصله اقساط ۶ ماهه به تصویب رسید.

سایر شرایط واگذاری همان شرایط مقرر در بند (۶) مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ و جدول پیوست آن خواهد بود.

ضمناً صورتهای مالی شرکت مربوط به سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ به تصویب رسیده است.

همچنین بند (۱) بخش بررسی صلاحیتهای عمومی و تخصصی جدول پیوست مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ به شرح زیر اصلاح می شود؛

صلاحیت امنیتی خریدار به عنوان یکی از موارد سنجش صلاحیتهای عمومی موضوع دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی استراتژیک و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها؛ توسط سازمان خصوصی سازی از مراجع ذیربط مورد استعلام قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم پاسخ به استعلام تا قبل از عرضه توسط مراجع ،فوق اعلام فهرست متقاضیان واجد شرایط و فرایند عرضه مطابق دستور العمل مذکور صورت خواهد گرفت.

سازمان خصوصی سازی مجاز است در صورت نیاز؛ فاصله تاریخ انتشار آگهی عرضه در روزنامه تا روز عرضه را حداقل ۷ روز تقویمی و نیز مهلت متقاضیان برای ارسال مدارک به منظور بررسی صلاحیت را کمتر از ۶ روز کاری؛ تعیین کند.

به نقل از ایرنا، این تصویب نامه در اجرای قسمت اخیر ماده (۳۹) قانون اجرای سیاستهای کلی اصل (۴۴) قانون اساسی ابلاغ می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ️مبارزه بیش از ۵۰ درصد از اراضی کشاورزی تحت کشت غلات ورامین بر علیه سن مادر
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای یک ستاره
  • الاتحاد آماده پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای جذب دی‌بروینه!