Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:33:14 GMT

هواشناسی:دمای بوشهر از شنبه کاهش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۵۳۷۸

هواشناسی:دمای بوشهر از شنبه کاهش می‌شود

به گزارش ایرنا، هادی سالاری روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: از فردا (شنبه) با شروع وزش بادهای شدید شمال غربی در سطح استان و بر روی دریا خلیج فارس به تدریج مواج خواهد شد که این شرایط تا ظهر سه شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: همچنین امروز و فردا در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و وقوع بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعد و برق در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، بارش پراکنده باران  و گاهی رعد و برق پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

سالاری عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و  از فردا در سواحل شمالی و مرکزی به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر و سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای  برازجان، جم و دیلم با ۳۶ و بندر امام حسن با ۱۴ درجه سانتیگراد بیشترین و کمترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

برچسب‌ها بوشهر خلیج فارس اداره کل هواشناسی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر خلیج فارس بوشهر خلیج فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته

به گزارش خبرآنلاین ،براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در پنج روز آینده تهران آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد ملایم تا متوسط خواهد داشت.

همشهری در خبری نوشت:امروز (۵ اردیبهشت) با گذر زبانه سامانه بارشی از ظهر تا شب، گاهی افزایش ابر، افزایش باد و در پاره‌ای نقاط به ویژه بخش‌های شمالی و شرقی گاهی وقوع رگبار پراکنده باران با احتمال تندر و آذرخش مورد انتظار است.

در روزهای پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) نیز در این بخش‌ها افزایش موقتی ابر و رخداد بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، در بعد ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های سنجش آلودگی فیروزکوه ۷.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۲.۸ میلیمتر، آبعلی ۲.۵ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۲.۴ میلیمتر، چیتگر ۲.۲ میلیمتر، فیروزکوه ۱.۸ میلیمتر، شهریار ۱.۴ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۱ میلیمتر، دماوند ۰.۸ میلیمتر، شمیرانات ۰.۷ میلیمتر، شرق تهران ۰.۳ میلیمتر و ورامین با ۰.۲ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899133

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر