Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@15:14:58 GMT

آمار کرونا زنجان ۱۳ فروردین؛ ۱ فوتی و ۴۶۳ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۵۴۲۹

آمار کرونا زنجان ۱۳ فروردین؛ ۱ فوتی و ۴۶۳ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای ۱۳ فروردین‌ماه این استان را تشریح کرد.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز _۱۳ فروردین‌ماه_ ۴۶۳ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۴۵۳ مورد مثبت سرپایی و ۱۰ مورد مثبت بستری بوده‌اند، همچنین در مجموع تاکنون تست کرونای ۷ هزار و ۲۰۲ نفر بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ۳۰۷ نفر به علت ابتلاء به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک فوتی جدید کرونا در استان زنجان ثبت شده است، گفت: در مجموع تاکنون یک هزار و ۲۰۱ نفر به علت ابتلاء به این ویروس در استان جان خود را از دست داده‌اند.

قزلباش افزود: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا امروز پنج هزار و ۹۵۱ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ هزار و ۹۹۸ نفر به علت مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان نمونه‌برداری و بستری شده‌اند.

کد خبر 484325

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زنجان ابتلا به کرونا در زنجان وضعیت کرونا در زنجان کرونا در زنجان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمار ابتلای کرونا در زنجان آخرین آمار کرونا در زنجان بستری شدگان کرونا در زنجان ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی زنجان، ۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اوقات شرعی امروز سه شنبه، هفتم فروردین ۱۴۰۳ هجری خورشیدی، مصادف با ۱۵ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۶ مارس ۲۰۲۴ میلادی به این شرح است:

هنگام اذانِ صبــحِ امروز ســاعت ۴ و ۴۵ دقیقه
طلوعِ آفتابِ امروز ساعت ۶ و ۱۱ دقیقه
اذانِ ظهـــر امروز ساعت ۱۲ و ۲۲ دقیقه
اذان مغرب امروز ســـــاعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه
و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۳۹ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • آمار اسکان نوروزی آموزش و پرورش کردستان به ۲۷ هزار نفرروز رسید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • تقویم روز و اوقات شرعی زنجان، ۷ فروردین ۱۴۰۳