Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@14:38:37 GMT

افزایش والیبالیست های مبتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۵۵۱۵

نتیجه آزمایش کرونای 5 بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان مثبت اعلام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  پس از مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش کرونای پوریا یلی و علی اصغر مجرد، دو بازیکن تیم ملی والیبال، امروز نتیجه آزمایش 3 ملی پوش دیگر نیز مثبت اعلام شد.   با مثبت شدن نتیجه آزمایش پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی، این ۳ بازیکن تیم ملی والیبال نیز راهی دوره قرنطینه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پزشک و فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال با اعلام اینکه بر اساس دستورالعمل‌های تعیین شده، بازیکنان تا فردا تمرین نخواهند داشت افزود: پیگیر دریافت واکسن برای ملی‌پوشان هستیم و مسئولین کمیته ملی المپیک هم قول مساعد داده‌اند که به زودی واکسن کرونا برای بازیکنان تیم ملی والیبال اختصاص دهند تا بازیکنان و کادر فنی، با تمرکز بیشتری تمرینات خود را پیگیری کنند.
خوش خبر، سرپرست تیم ملی هم گفت: با توجه به نتیجه مثبت آزمایش محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی و قرنطینه شدن این دو بازیکن، با نظر ولادیمیر آلِکنو سرمربی تیم، اسماعیل طالبی در پست لیبرو به جمع ملی‌پوشان دعوت شد.
تیم ملی والیبال ایران در سال جاری، لیگ ملت‌ها و المپیک توکیو را پیش رو دارد و خود را برای حضور شایسته در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نتیجه آزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که رسماً لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد. بر این اساس موتا پائز از ۳۹ بازیکن برای حضور در دور جدید اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت کرد. سرمربی برزیلی پس از ناکامی در قهرمانی در لیگ اوکراین قرار است پنجم اردیبهشت ماه به ایران بیاید و خودش مستقیماً تمرینات تیم ملی را نظاره‌گر شود.

اما یکی از نکات جالبی که در لیست امروز تیم ملی به چشم می‌خورد به سهم هر باشگاه در جمع بازیکنان منتخب پائز اختصاص داشت. با نگاهی به این نفرات می‌توان دریافت کرد باشگاه شهداب یزد با داشتن هفت بازیکن بیشترین نماینده را در تیم ملی والیبال ایران دارد.

ایلشن داوودی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، امیرحسین صداقت، رضا رضایی، یوسف کاظمی و محمد ولی‌زاده هفت نماینده باشگاه شهداب یزد در لیست منتخب موتا پائز هستند. نکته قابل توجه دیگر اینکه به جز صالحی و حضرت‌پور بقیه این بازیکنان در خود شهداب یزد پرورش یافته‌اند و این نشان از کار اصولی این باشگاه دارد.  مدیران این باشگاه به جز نتیجه به چیزهای مهم دیگری از جمله بازیکن سازی نیز فکر می‌کنند که اتفاقی قابل توجه محسوب می‌شود.

گفتنی است به جز این هفت بازیکن، توحید اصغری (بدنساز) و على حدادى (فیزیوتراپ) نیز در کادر حاضر هستند تا باشگاه شهداب یزد به تنهایی ۹ نماینده در تیم ملی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!