Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@03:29:33 GMT

جنبش انصارالله: حقوق انسانی یمنی ها قابل چانه زنی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۶۳۲۸

جنبش انصارالله: حقوق انسانی یمنی ها قابل چانه زنی نیست

سخنگوی جنبش انصارالله و رییس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تلاش های ائتلاف متجاوز سعودی برای معامله و چانه زنی بر سر پرونده انسانی در یمن و ارتباط دادن آن با پرونده های نظامی و سیاسی را مردود دانست و تاکید کرد که حقوق انسانی قابل چانه زنی نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم»،سخنگوی جنبش انصارالله و رییس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تلاش های ائتلاف متجاوز سعودی برای معامله و چانه زنی بر سر پرونده انسانی در یمن و ارتباط دادن آن با پرونده های نظامی و سیاسی را مردود دانست و تاکید کرد که حقوق انسانی قابل چانه زنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد عبدالسلام سه شنبه شب در توئیتی نوشت: آنها با ما بر سر امرار معاش، دارو و آزادی نقل و انتقال و به نام صلح چانه زنی می کنند تا در ظلم و ستم شان به ملت مان سهیم شویم.

وی افزود: بار دیگر تاکید می کنیم که حقوق انسانی قابل چانه زنی نیست و ملت یمن حق دارد همچون دیگر ملت ها از حقوق انسانی خود به طور کامل بهره مند شود.

سخنگوی انصارالله روز سه شنبه نیز گفته بود: اقدام ائتلاف سعودی در جلوگیری از ورود کشتی های حامل فرآورده های نفتی، مواد غذایی و پزشکیِ مجاز اعلام شده از سوی سازمان ملل به بندر الحدیده، اقدامی ظالمانه و مغایر قوانین بین المللی و نقض حقوق مشروع مردم یمن است.

وی این اقدام را دزدی آشکار دریایی و جنایت محض دانست و تاکید کرد که ادامه چنین اقدامی مانع هرگونه مقاصد صلح آمیز است.

عبدالسلام» پیشتر گفته بود که نبود تمایل به جداکردن موضوعات انسانی از سایر مسائل، نشان‌دهنده عدم جدیت برای تحقق صلح جامع و عادلانه است.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن- فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: حقوق انسانی انصارلله یمن قابل چانه زنی نیست حقوق انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت

ترفندهایی که برای آرایش استفاده می‌شود معمولا به جذابیت و زیبایی چهره شما می‌افزاید که در این‌ بین کانتورینگ صورت از سری تکنیک‌هایی به‌شمار می‌رود که به تغییر شکل و زوایای صورت کمک می‌کند.

در واقع انجام این روش باعث می‌شود تا چهره به‌گونه‌ای تغییر کند که با ایجاد خطای دید برخی از قسمت‌ها برجسته‌تر و نقاط دیگری از صورت پوشیده شود که در نهایت ظاهری زیبا به شما می‌بخشد.

منظور از کانتورینگ صورت چیست؟

در این روش سعی می‌شود تا با استفاده از کرم‌هایی که طیف‌های رنگی مختلف دارند و نسبت به پوست روشن‌تر یا تیره‌تر هستند، در بخش‌های خاصی از صورت سایه‌های رنگی ایجاد کرد.

تا چند سال گذشته کانتورینگ تنها یک تکنیک گریم برای تغییر حالت چهره بازیگران در تئاتر و سینما بود اما درحال‌حاضر این روش محبوبیت زیادی بین آرایشگرها دارد و بسیاری از افراد حتی برای آرایش روزمره نیز از آن استفاده می‌کنند.

برای اجرای كانتور صورت به‌طور معمول از کرم‌پودر و هایلایتر در رنگ‌بندی تیره و روشن استفاده می‌شود تا متناسب با بخش‌هایی که قرار است برجسته کنید یا اینکه آن‌ها را پوشش دهید، هرکدام از این مواد به‌کار می‌رود.

فرم صورت شما عاملی برای تعیین نوع کانتوریگ

هر ترفند آرایشی را باید با رعایت اصول خاص خود انجام داد تا از نتیجه نهایی رضایت کامل داشته باشید که این مسئله در رابطه‌ با کانتورینگ نیز صدق می‌کند که برای این کار توجه به فرم صورت مهم‌ترین اصل مورد نیاز است.

هر فردی فرم صورت متفاوتی دارد و همین عامل نشان می‌دهد که به‌کارگیری یک نوع تکنیک برای آرایش صورت تمامی افراد امکان‌پذیر نیست و باید متناسب با اینکه حالت چهره به‌صورت مستطیل، دایره‌، بیضی، قلبی و مربع است از روش خاصی برای کانتورینگ صورت استفاده کرد.

کانتورینگ چهره مستطیلی شکل

در افرادی که دارای فرم مستطیلی هستند عرض پیشانی با فک و چانه تقریبا برابر بوده و ازطرفی طول صورت خیلی بلندتر است که برای حجیم‌ترکردن آن باید در ابتدا زیرسازی اولیه انجام شود.

برای کانتورینگ صورت در افرادی که فرم مستطیل دارند باید در شروع کار از قسمت شکستگی خط ابرو، محل رویش موها در هر 2 طرف و تا زیر گونه‌ها را یک سایه تیره بزنید.

قسمت دیگری که نیاز به استفاده از کانتور تیره دارد، استخوان فک است که این کار ظاهر زیباتری را به‌وجود می‌آورد، ازطرفی چانه و گونه با کمک هایلایتر روشن‌تر می‌شود؛ در آخر نیز باید تمام خطوط را محو کنید.

مراحل لازم برای کانتورینگ فرم صورت دایره

باید گفت که اگر طول و عرض صورت به‌طور تقریبی برابر باشد و هیچ زاویه‌ای در آن دیده نشود، در چنین حالتی فرم شما دایره‌ای است که تمامی اجزا به‌صورت متمرکز قابل مشاهده هستند.

زمانی که می‌خواهید کانتورینگ فرم دایره را شروع کنید، بهتر است این کار را مطابق با مراحل زیر پیش ببرید تا نتیجه کار شما زیباتر و جذاب‌تر باشد:

بعداز آماده‌سازی پوست از یک سایه روشن برای پوشش چانه، پل بینی و پیشانی استفاده کنید سپس هایلایتر را روی استخوان گونه بکشید. کانتور صورت دایره‌ای بهتر است از کنار گوش‌ها انجام شود تا کمی چهره را لاغرتر نشان دهد، در کنار شقیقه و بینی نیز از سایه تیره‌تر کمک بگیرید. زیر گونه‌ها و پایین فک را هم برای اینکه عمق بیشتری به صورت ببخشید، تیره‌تر کنید. برای افرادی که فرم گرد دارند نیازی نیست که در هنگام کانتورینگ صورت، زیر چانه و هلال بالای پیشانی تیره شود. کانتور صورت های مربعی شکل

صورتی که دارای طول و عرض یکسان است و در اطراف پیشانی و چانه زاویه‌ دارد، در دسته فرم‌های مربعی‌شکل قرار می‌گیرد که چنین افرادی معمولا گونه‌هایی بدون زاویه دارند.

برای کانتورکردن چنین چهره‌ای لازم است که زاویه‌ها به‌خوبی پوشش داده شوند و ازطرفی گونه‌ها حالتی برجسته‌تر داشته باشند که با استفاده از سایه‌های تیره و روشن در قسمت‌های کلیدی می‌توان این کار را انجام داد.

مرکز پیشانی، گوشه‌ها و زیر چشم، 2 طرف لب‌ها، چانه و پل بینی بخش‌هایی هستند که باید با استفاده از هایلایتر پوشش داده شوند تا به‌خوبی امکان تغییر زوایا وجود داشته باشد.

به‌منظور کانتورینگ صورت بهتر است از کرم‌ها یا کانسیلرهایی با رنگ خاکستری سرد استفاده کنید که باید برای ایجاد سایه طبیعی و زیبا در قسمت‌هایی همچون خط فک، زیر استخوان گونه و اطراف بینی کشیده شود.

حالا یک برس را به‌آرامی روی تمامی قسمت‌های صورت بکشید تا سایه‌های تیره و روشن با هم ترکیب شوند و زیبایی خاصی به چهره شما ببخشد که از دیدن آن در آینه لذت می‌برید.

درخصوص کانتورینگ برای صورت مربعی نکته مهمی که باید را در نظر بگیرید مربوط به خطی است که می‌خواهید زیر استخوان گونه بکشید که شیب آن باید زیاد باشد اما نیازی نیست به شقیقه متصل شود.

نحوه کانتورینگ صورت قلبی

برای اینکه بفهمید فرم صورت شما قلبی است یا خیر، باید به اندازه پیشانی و گونه‌ها در مقایسه با فک توجه کنید که به‌طور معمول نواحی بالایی صورت پهن‌تر به‌نظر می‌رسند و یک حالت هلالی در قسمت رویش موها دیده می‌شود.

برای کانتورینگ شقیقه، پیشانی و چانه را با استفاده از لوازم آرایشی مناسب تیره‌کنید تا اندازه چهره از بالا تا پایین با هم تناسب داشته باشد، بخش‌هایی که نیاز به روشن‌شدن دارد نیز شامل خط زیر گونه و فک است.

مراحل لازم برای کانتورینگ صورت بیضی

در میان فرم‌های مختلف صورت معمولا شکل بیضی بسیار زیبا و بی‌نقص به‌نظر می‌رسد که باعث می‌شود تا دست شما برای آرایش‌کردن خیلی بازتر باشد و بتوانید در هنگام کانتورینگ به بهترین شکل عمل کنید.

مسئله مهم این است که باید کانتور فرم صورت بیضی به‌گونه‌ای انجام شود که کمی چهره را لاغرتر نشان دهد پس باید دست‌به‌کار شوید و کمی استخوان زیر گونه و فک را تیره کنید.

ازسوی‌دیگر برای ایجاد تعادل در هنگام کانتورینگ، لازم است که روی چانه، زیر چشم‌ها و بخش مرکزی پیشانی روشن‌تر از دیگر نقاط باشند که با یک هایلایت مناسب می‌توان این حالت را به‌وجود آورد.

جمع‌بندی

کانتورینگ صورت یکی از روش‌هایی است که در هنگام آرایش استفاده می‌شود و به ایجاد تعادل در زوایا و بخش‌های مختلف چهره شما کمک می‌کند، یکی از مهم‌ترین اصول برای انجام این کار توجه به فرم صورت خواهد بود که شامل دایره، بیضی، مربع، مستطیل و قلبی است.

به‌طور معمول در حین انجام این کار، برجسته‌سازی نقاط زیبا با استفاده از هایلایتری که 2 یا 3 درجه از پوست شما روشن‌تر است، انجام می‌شود؛ درحالی‌که پوشش‌دهی به عیب‌های صورت نیاز به کرم‌پودری دارد که چند درجه از پوست تیره‌تر باشد.

دیگر خبرها

  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • حماس خواستار جنبش جهانی برای حمایت از اسیران فلسطینی شد
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • انصارالله: به هدف قرار دادن کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • آمریکا مدعی سرنگون کردن ۴ پهپاد یمنی شد
  • فراخوان حماس برای تشدید مقاومت مردمی در کرانه باختری