Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پدیده کار تیمش را برابر پرسپولیس سخت دانست.

محمد نوازی درخصوص بازی مقابل پرسپولیس گفت:

ابتدا باید سال نو را به همه مردم ایران تبریک بگویم و امیدوارم در سال جدید مردم با مشکلات کمتری روبرو باشند و سلامت باشند.

وی ادامه داد:

بازی سختی را داریم. تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و از کادر فنی خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای گل محمدی در این تیم حضور داشته است و نسبتا فکر میکنم شناخت خوبی از تیم ما داشته باشند.

نوازی افزود:

با توجه به همه شرایط ما در سال گذشته بازی های خوبی را ارایه دادیم هر چند که برخی از مشکلات هم وجود داشت که خدا رو شکر آنها حل شده است و دغدغه آن مشکلات را خیلی کمتر داریم و باید از همه مسئولان استان تشکر کنم.

مربی تیم پدیده ادامه داد:

خب ما در بخش فنی با توجه به جدایی برخی از بازیکنان و اضافه شدن نفرات جدید فرصت کمی داشتیم تا به هماهنگی کامل برسیم اما در این مدت تمرینات زیادی را برگزار کردیم و آقای رحمتی هم تلاش زیادی کرده است که تیم به هماهنگی لازم برسد.

نوازی افزود:

ما خب در این مدت روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم و نقاط قوت را تقویت کردیم. نسبت به تیم پرسپولیس هم شناخت کافی پیدا کردیم. تنها نگرانی ما مصدومیت حسین مهربان است که امیدواریم به بازی فردا برسد. همه بازیکنان سرشار از انگیزه هستند تا بتوانند دل هواداران خراسانی را شاد کنند.

وی ادامه‌داد:

به هر حال این بازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و با کسب نتیجه می توانیم شرایط جدولی خودمان را بهبود ببخشیم و امیدوار به کسب نتیجه مقابل تیم پرسپولیس هستیم . تیم پدیده خراسان پتانسیل خوبی دارد و همه تلاش ما در این مدت تمرینات کسب آمادگی لازم بوده است و فکر میکنم به این هدفمان در ادامه مسابقات دست پیدا کنیم.

اخبار داغ 

توافق مدافع ملی پوش پرسپولیس با الاهلی قطر حمله مشاور رسانه ای پرسپولیس به استقلال و سازمان لیگ علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سیاست تیمش استفاده از بازیکنان جوان است.

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان هوادار است. رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده است. هوادار را خودم تاسیس کردم و بازی برابر این تیم یادآور خاطرات است. از وقتی به پیکان آمدم تلاش کردم ذهنیت تیم را تغییر کنم که به نباختن عادت کند که در این کار موفق بودیم. حس می‌کنم شرایط خوبی را داریم، اما بازی فردا برای ما سخت است.

وی افزود: سیاست باشگاه پیکان ساختن بازیکن است و از این رو شرایط سنی تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هفته قبل دو بازیکن در رده جوانان بازی دادیم. امیدوارم بتوانیم روند کارمان را ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان هر بازی با قدرت ادامه بدهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را در پایان فصل داشته باشیم.

اودر ادامه گفت: همچنین درباره ما اهدافی را داریم که می‌خواهیم به آن اهداف برسیم. از وقتی که در پیکان مسئولیت قبول کردم تمرینات خوبی را طراحی کردیم و سعی کردیم با مهاجمان بیشتر کار کنیم تا در گلزنی موفق باشیم. فکر می‌کنم در کار دفاعی هم باید بیشتر کار کنیم، چون وقتی یک تیم گل می‌خورد فقط به خاطر خط دفاع آن‌ها نیست، بلکه به خاطر ساختار دفاعی است که باید ترمیم کنیم.

عنایتی همچنین گفت: بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه بهتر می‌توانند کسب تجربه کنند تا با آرامش کامل به پیشرفت خود فکر کنند. همه ما در همه نیاز داشتیم موج جوانی از لیگ شروع شود و به تیم ملی برسد و پیکان در این زمینه پیش قدم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد