Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری ، ستاره تیم پرسپولیس ۳۳ ساله شد . از همین رو صفحه رسمی فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا تولد این بازیکن را به او تبریک گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صفحه رسمی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا تولد وحید امیری را به او تبریک گفت.

 

این پیام توسط صفحه فارسی afc منتشر شده است که در زیر می بینید:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا وحید امیری اخبار پرسپولیس پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر وحید امیری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تراکتورسازی مهدی طارمی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، جوئل کوجو، بازیکن غنایی تیم ملی قرقیزستان، روز سه‌شنبه در مقابل چین تایپه عملکرد خیره کننده‌ای داشت و در قامت یک ستاره در مقدماتی جام جهانی حاضر شد.

این بازیکن 25 ساله غنایی که در تیم ملی قرقیزستان به میدان می‌رود در یک نیمه هتریک کرد و پیروزی پرکلی را برای قرقیزستان در مقابل چین تایپه رقم زد و در نهایت این مسابقه با نتیجه پنج بر یک به سود قرقیزستانی‌ها به پایان رسید.

این بازیکن در جام ملت‌های آسیا هم مقابل عمان تک گل تاثیرگذاری را به ثمر رساند که تک امتیاز آنها در مسابقات را به همراه داشت، این گل باعث شد تا او در کشورهای شرق آسیا محوبیت خاصی بین هواداران فوتبال اندونزی و قرقیزستان به دست آورد، تک گل او باعث کسب تک امتیاز تیم ملی کشورش در این مسابقات شد و باعث حذف اردن و صعود اندونزی به مرحله حذفی جام ملت های آسیا شد که در زمان خود واکنش‌های جالبی به همراه داشت و این بازیکن محبوبیت زیادی بین فوتبال دوستان اندونزی پیدا کرد.

این بازیکن که در پست وینگر چپ بازی می‌کند، با سرعت و تکنیک بالای خود خلق موقعیت روی دروازه حریف انجام می‌دهد و در نقش یک ستاره در تیم ملی نه چندان قدرتمند قرقیزستان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن در تیم دینامو سمرقند در لیگ ازبکستان فوتبال بازی می‌کند و با ادامه روند و حفظ کیفیت کنونی خود می‌تواند شانس حضور در لیگ‌های معتر آسیا را هم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • (عکس) صفحه پرسپولیس آبی شد
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • (ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • تنها بازیکن آبی پوش در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس + عکس
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا