Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@21:04:27 GMT

گل‌محمدی: به بازیکنانم ایمان دارم

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۶۷۷۷

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش باشگاه پرسپولیس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فردا مقابل پدیده خراسان اظهار کرد: ابتدا سال نو را به همه تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم امسال برای همه ایرانی‌ها همراه با اتفاقات خیلی خوبی باشد. جا دارد از استقبال زیاد هواداران عزیز مشهدی تشکر کنم که در فرودگاه، هتل و هم‌چنین مسیر رسیدن به هتل در کنارمان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشهد همیشه برای من شهری خاطره‌انگیز و دوست داشتنی بوده؛ خوشحالم که دوباره در مشهد و در محضر امام رضا (ع) هستیم. هواداران مشهدی جزو بهترین‌ها هستند و باز هم از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: فردا بازی مهمی با پدیده داریم. چیزی به اسم بازی آسان در لیگ وجود ندارد و هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم بازی‌ها حساس‌تر و سخت‌تر هم می‌شوند.

گل‌محمدی گفت: مثل همیشه تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت‌شان را می‌شناسیم. پدیده تیم خیلی خوبی است که به لحاظ سرعتی بازیکنان خوبی دارد. ما هم در این مدت تمرینات خوبی داشته‌ایم و یک بازی دوستانه هم مقابل سایپا داشتیم که محک خوبی برای تیم بود.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: بعد از تعطیلی چند روزه لیگ این اولین بازی است و قطعا بازگشت به شرایط مسابقه سخت است. به همه بازیکنان تیم ایمان داریم؛ آن‌ها نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و با تمامی مشکلاتی که دارند با تمام وجود در خدمت تیم هستند. به تک‌تک‌شان افتخار می‌کنم و مطمئن هستم که برای سربلندی پرسپولیس و هواداران حتی حاضرند از جان‌شان مایه بگذارند. بازی راحتی در پیش نداریم و برای انجام یک بازی خوب و ان‌شاءالله کسب پیروزی به این‌جا آمده‌ایم و امیدوارم با یک بازی حساب شده بتوانیم پیروزی را به هواداران‌مان هدیه کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم پرسپولیس در سال ۱۴۰۲ عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و ۲ قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به نام خود زد. به نقل از فارس پرسپولیس در لیگ برتر امسال اما میزبان وحشتناکی بوده و سود خوبی از بازی‌های خانگی خود برده است. قرمز پوشان در ۱۱ دیداری که در لیگ برتر امسال میزبان بوده، ۱۸ بار موفق به گلزنی شده‌ و دروازه تمام حریفانش را حداقل با یک گل باز کرده‌ است.این عملکرد باعث شده تا پرسپولیس میزبان بی‌رحم لیگ برتر تا اینجا لقب بگیرد. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888249

دیگر خبرها

  • ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین