Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزدهمین بازیکنی که از طرفداری کارت آیکان دریافت می کند، مهرداد میناوند است. این نکته قابل توجه کاربران عزیز طرفداری باشد که این کارت به صورت افتخاری برای مهرداد میناوند منتشر شده است.

پدیدآورنده یکی از تلخ‌ترین اخبار سال 99، مهرداد میناوند بازیکن و هوادار چند آتشه پرسپولیس هرگز علاقه‌اش به رنگ سرخ را پنهان نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک خوش تکنیک سرخ دل، فعالیت حرفه ای و جدی فوتبالی خود را از سال 1373 در پاس تهران آغاز کرد. او آن قدر خوش درخشید که سال بعد توانست جای خودش را در پرسپولیس باز کند. پروین از او به عنوان بهترین جانشین مجتبی محرمی یاد می کند و دلیلش را استفاده درست و حسابی از پای غیرتخصصی می داند. او در طی سه فصل اول حضورش در پرسپولیس 89 بازی کرد و 13 گل به ثمر رساند. همین آمار درخشان و صد البته تکنیک درخشان ‌ترش حکم لژیونر شدنش را امضا کرد و سال 1377 پس از جام جهانی 98 به اشتورم گراتس اتریش پیوست. بعد از اتریش او تصمیم به جدایی گرفت و علی رغم پیشنهاد تمدید قرارداد به تیم رویال شارلوا پیوست. اما به خاطر مصدومیت آنچنان توفیقی نداشت و تنها دو بازی انجام داد. دست بر قضا این هافبک خوش تکنیک مثل بقیه هم بازیانش به فوتبال آسیا برگشت و این بار در الشباب امارات توپ زد.  با این حال یار کوچ کرده سرخ دل، دوباره به پرسپولیس بازگشت اما اوج سابق خودش را نتوانست دوباره به نمایش درآورد و بعد از یک فصل و 19 بازی، پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرد. در اصفهان هم چندان تفاوتی حاصل نشد و با آماری مشابه، دست آخر بعد یک فصل به راه آهن پیوست. تا این که چپ دوست داشتنی پرسپولیس و تیم ملی، در سال 1385 و 31 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. اما در سال 99، مهرداد میناوند فوتبال ایران و آسیا را در شوک عجیبی فرو برد. او بعد از چند روز مقاومت در برابر ویروس کرونا، در نهایت 8 بهمن 1399 در سن 45 سالگی ایران را عزادار کرد. به کارت های میناوند می پردازیم.

اولین کارت مهرداد میناوند به دوران اولیه حضور او در پرسپولیس برمی گردد زمانی که یک بازیکن جوان و جویای نام بود. مهرداد با پرسپولیس موفق به کسب دو عنوان قهرمانی لیگ آزادگان شد. دومین کارتی که به میناوند اختصاص دادیم به دوران لژیونر بودن او برمی گردد و زمانی که او عضوی از تیم اتریشی اشتورم گراتس بود. میناوند در همان مدت حضورش در فوتبال اتریش موفق شد یک بار قهرمانی لیگ اتریش را بدست بیاورد. همچنین او جام حذفی فوتبال اتریش را بالای سر برد و در سوپرجام نیز با همین قهرمان شد. سومین کارت ما در خصوص دوران ملی میناوند است. میناوند در تیم ملی نیز درخشان ظاهر شد و در میان رقبای جان‌ سختش حرف های زیادی برای گفتن داشت. او 68 بازی برای تیم ملی انجام داد و 4 گل هم به ثمر رساند. گل او به کویت را می توان متمایزترین گل دوران ورزشی او دانست. AFC از آن به عنوان یکی از 5 گل‌ زیبایی که با ضربه سر در تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به ثمر رسیده، یاد می کند. بیشتر طولش نمی دهیم، این شما و این کارت مهرداد میناوند. این نکته را بار دیگر تکرار می کنیم، کاربران عزیز طرفداری در نظر داشته باشند که این کارت به صورت افتخاری برای مهرداد میناوند منتشر شده است. ضمن اینکه کاربران رسانه طرفداری توجه داشته باشند که به جای 16 آیکان، تصمیم گرفته شد تا 20 آیکان رونمایی شود. برای مشاهده دقیق تر این موضوع اینجا کلیک کنید.

 

طرح کامل کارت آیکان مومنت مهرداد میناوند مهرداد میناوند

"نکته: طرفداری در ریتینگ های داده شده دقت به خرج داده اما این نمرات شاید در برخی نقاط و اندکی در مغایرت با واقعیت باشند"

برای مشاهده کارت بالا با کیفیت بیشتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت مید مهرداد میناوند با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کارت بیس مهرداد میناوند با کیفیت بالاتر اینجا کلیک کنید

دیگر نکته قابل ذکر این است که طرفداری در انتشار این کارت ها ترتیب خاصی در نظر ندارد و مقیاس سنجش کارت ها، ریتینگ های داده شده است

بیشتر بخوانید

در نوروز 1400 با طرفداری؛ رونمایی از کارت آیکان اساطیر فوتبال ایران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوم، علی کریمی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سوم، علی جباری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پنجم، خداداد عزیزی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر ششم، ناصر حجازی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفتم، علی پروین رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هشتم، نادر محمدخانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نهم، پرویز قلیچ خانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دهم، محمد خاکپور رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر یازدهم، جواد زرینچه رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوازدهم، احمدرضا عابدزاده رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سیزدهم، فرهاد مجیدی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهاردهم، کریم باقری

اخبار داغ 

حمله شدید سارقان مسلح به سینا زامهران | عکس وحید هاشمیان: اگر استقلال به جای پرسپولیس پیشنهاد می داد، شاید استقلالی می شدم علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران مهرداد میناوند برای مشاهده کلیک کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

کارشناس فوتسال کشورمان، دیدار با قرقیزستان را بهترین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ می‌داند. - اخبار ورزشی -

ناصر صالح درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 با برتری 6 بر یک مقابل قرقیزستان اظهار داشت: ایران در نیمه دوم عملکرد به‌مراتب بهتری داشت و از کارهای گروهی بیشتر استفاده کرد. این مسئله نتیجه انتخاب تاکتیکی است که بتوانید در فضایی فشرده، از کار گروهی استفاده کنید. بچه‌ها در نیمه اول خوب بازی کردند، اما عملکرد آنها در نیمه دوم ارزشمندتر بود.

وی در مورد لزوم پرهیز از بازی فردی تصریح کرد: اگر برخی بازیکنان، کارهای انفرادی را کنار بگذارند و مطابق با تفکرات مربی در کار گروهی شرکت کنند، موفق‌تر خواهند بود. ملی‌پوشان در دو بازی نخست، آرامش لازم را نداشتند. تیم ملی نسبت به گذشته جوان‌تر شده و این بازی‌ها برای جوانان تیم اهمیت دارد. ملی‌پوشان در دیدار با قرقیزستان، آرامش لازم را به دست آورده بودند و دیگر مانند دو مسابقه نخست عجول نبودند.

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

مدرس فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با تمجید مجدد از عملکرد شاگردان شمسایی در یک‌چهارم نهایی عنوان کرد: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ما در جام ملت‌ها بود. بازیکنان ایران، توانایی خود را مقابل قرقیزستان به نمایش گذاشتند و خیلی بهتر از این می‌شوند. بازیکنان ایران توانایی شکست ازبکستان را دارند. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر مطابق با تفکر مربیان و انجام کار گروهی پیش برویم، می‌توانیم ازبکستان را هم ببریم.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا تیمی می‌تواند مانع قهرمانی تیم ملی کشورمان شود یا خیر، به تسنیم گفت: فوتسال بازی لحظه‌هاست. اگر مرتکب یک اشتباه شوید و تفکر خوبی نداشته باشید، به مشکل می‌خورید. اگر مطابق برنامه‌ریزی عمل کنیم، می‌توانیم به قهرمانی برسیم. در این مدت کوتاه نمی‌توان نقطه ضعفی را برطرف کرد، اما باید شیوه بازی مناسبی مقابل تیم‌های تدافعی داشته باشیم.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

وی با اشاره به کار سخت تیم ملی ایران در دیدار با بحرین خاطرنشان کرد: دیدیم که همه بازیکنان بحرین پشت قوس محوطه جریمه تجمع می‌کردند و منتظر ضدحمله می‌ماندند. قرقیزستان هم در اوایل بازی همین شیوه را در دستور کار قرار داد. در این شرایط باید از فاکتورهای حمله استفاده کنیم. همه می‌دانند که ایران تیمی قدرتمند است و ممکن است رقبا مقابل ما دفاع کنند. در این شرایط باید از تفکرات کادر فنی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر