Web Analytics Made Easy - Statcounter

بولونیا و اینتر در رناتو دل آرا به مصاف هم خواهند رفت.

در چارچوب هفته بیست و نهم سری آ در فصل 2020/21، بولونیا میزبان اینتر خواهد بود. 

مشخصات بازی تاریخ ساعت ورزشگاه داور شنبه، 14 فروردین 1400 23:15 رناتو دل آرا پیرو جاکوملی بررسی وضعیت دو تیم و رتبه در جدول

اینتر که یک بازی عقب افتاده دارد، با 6 امتیاز برتری نسبت به میلان در صدر جدول سری آ قرار گرفته و امیدوار است به روند پیروزی های متوالی خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولونیا نیز در دو بازی آخر خود موفق به پیروزی شده و تلاش خواهد کرد پس از 19 سال، بردن اینتر در زمین خود را تجربه کند.

رده تیم برد تساوی باخت گل زده گل خورده امتیاز 1 اینتر 20 5 2 65 26 65 11 بولونیا 9 7 12 39 44

34

غائبین بازی مصدومان: در اینتر ویدال و دی آمبروزیو غائب هستند و در مورد رسیدن دی فرای و وسینو به بازی شک و تردید وجود دارد. در بولونیا نیز اسکروپسکی به دلیل ابتلا به کرونا و سانتاندر و آرون هیکی به دلیل مصدومیت غیبت خواهند داشت. محرومان: پالاسیو از بولونیا در خطر محرومیت: در اینتر بارلا، باستونی، بروزوویچ و لوکاکو و در بولونیا دیکس، تومیاسو و سوریانو 4 کارته هستند و در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر یک جلسه محروم می شوند. ترکیب احتمالی از نگاه اسکای ایتالیا

مصاف های اخیر رو در رو در سری آ

نکات آماری تاکنون 147 بازی بین دو تیم اینتر و بولونیا برگزار شده است. 71 پیروزی سهم نراتزوری و 41 پیروزی سهم روسوبلو بوده درحالی که 35 بازی نیز بین دو تیم با تساوی خاتمه یافته است. آنتونیو کونته 9 بار به عنوان سرمربی برابر بولونیا قرار گرفته و آمار 6 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست را ثبت کرده است. سینیشا میهایلوویچ 17 بار به عنوان سرمربی مقابل اینتر قرار گرفته و آمار 5 پیروزی، 3 تساوی و 9 باخت را ثبت کرده است. اینتر در 8 بازی اخیر خود در سری آ پیروز شده و اگر فردا بولونیا را شکست دهد، برای دومین بار در تاریخش موفق به کسب 9 پیروزی متوالی می شود (اولین بار آن در فصل 2006/07 بود که اینتر حتی از 9 پیروزی فراتر رفت و رکورد تاریخی 17 برد متوالی با مانچینی را ثبت کرد). بولونیا در 13 مسابقه آخر خود در سری آ مقابل اینتر فقط 2 برد کسب کرده است ( به علاوه 7 باخت و 4 تساوی).  آخرین پیروزی بولونیا در ورزشگاه خانگی خود مقابل اینتر به فوریه 2002 باز می گردد. از آن زمان روسوبلو در 14 تقابل خانگی برابر نراتزوری 3 تساوی و 11 باخت داشته است. پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

بولونیا 1-3 اینتر

اخبار داغ 

حمله شدید سارقان مسلح به سینا زامهران | عکس وحید هاشمیان: اگر استقلال به جای پرسپولیس پیشنهاد می داد، شاید استقلالی می شدم علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم

تیم فوتبال یوونتوس در هفته سی‌ودوم سری‌آ ایتالیا از پس همشهری‌اش برنیامد و مقابل تورینو با تساوی بدون‌گل متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب هفته سی‌ودوم سری‌آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰، تیم‌های فوتبال تورینو و یوونتوس در دربی تورین به مصاف هم رفتند. یوونتوس که جدال نزدیکی با آث‌میلان برای کسب جایگاه دوم دارد، در این دیدار برابر تورینو به تساوی بدون‌گل رسید تا شاگردان ماسیمیلیانو آلگری دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

یووه با این تساوی و کسب یک امتیاز ۶۳ امتیازی شد. با این حال اختلاف یووه با میلان، در صورت پیروزی روسونری‌ها در بازی فرداشب ساسولو بیشتر خواهد شد تا کسب مقام دومی سخت‌تر شود.

در حال حاضر اینترمیلان با ۸۲ امتیاز از ۳۱ بازی در صدر جدول سری‌آ قرار دارد، میلان با ۶۸ امتیاز از ۳۱ بازی در رده سوم است و یوونتوس با ۶۳ امتیاز از ۳۲ بازی در رده سوم قرار دارد.

خلاصه‌بازی تورینو و یوونتوس

کد خبر 744226

دیگر خبرها

  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • توقف بولونیا مقابل مونتزا؛ دومین تساوی ۰-۰ پیاپی شاگردان موتا
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • تورینو ۰ - ۰ یوونتوس/ تقسیم امتیازات در دربی دلاموله
  • ثبت یک نتیجه ناامید کننده دیگر در کارنامه یوونتوس