Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@09:24:31 GMT

پرسپولیس با پیراهن دوم خود برابر پدیده بازی می کند

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۷۰۱۶

پرسپولیس با لباس سیاه و بنفش خود به مصاف پدیده می رود.

پرسپولیس و پدیده فردا در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

به گزارش طرفداری؛ رنگ لباس دو تیم برای بازی فردا مشخص شد. پرسپولیس با لباس دوم خود به مصاف پدیده می رود. این لباس که پرسپولیسی ها آن را برای اولین بار می پوشند، مشکی است با طرح هایی به رنگ بنفش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

حمله شدید سارقان مسلح به سینا زامهران | عکس وحید هاشمیان: اگر استقلال به جای پرسپولیس پیشنهاد می داد، شاید استقلالی می شدم علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد سرلک که در نیم فصل دوم و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از تیم فوتبال پرسپولیس جدا و راهی ملوان بندرانزلی شد، روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند. سرلک که در پرسپولیس به عنوان یکی از بازیکنان اصلی شناخته می‌شد، تاکنون تنها در ۳ دیدار ملوان برابر تیم‌های فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشته است که البته هیچکدام از این ۳ بازی را به طور کامل در زمین حضور نداشته و در نیمه دوم تعویض شده است.

ملوان در نیم فصل دوم برابر ۳ تیم استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده که در هیچ کدام از این ۳ بازی، سرلک در ترکیب اصلی حضور نداشته و برابر پرسپولیس تنها ۳۳ دقیقه به میدان رفت اما نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد تا در بازی با سپاهان مهدی تارتار سرمربی این تیم، به او اعتماد نکند و کماکان سرلک نیمکت نشین باشد.

این در حالی است که سرلک مستقیماً با نظر مهدی تارتار به ملوان پیوست اما در حالی که به دیدارهای پایانی فصل بیست و سوم نزدیک می‌شویم او شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند.

کد خبر 6084662

دیگر خبرها

  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار