Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،ظهر امروز تصاویر حجم زیادی ماهی از گونه گربه ماهیان در فضای مجازی منتشر شد که در ساحل مقسا واقع در شهرستان جاسک به گل نشسته بودند.

در همین زمینه علی رنجبر رئیس اداره محیط زیست شهرستان جاسک اظهار داشت: صبح امروز باخبر شدیم در ساحل جاسک به میزان قابل توجهی از گونه گربه ماهیان مشاهده شده که برای بررسی موضوع سریعاً به محل مورد نظر مراجعه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس‌از عزیمت به محل کار نمونه برداری از لاشه برخی از این ماهی‌ها انجام شد و برای بررسی بیشتر به مرکز تحقیقات ارسال شده است.

رئیس اداره محیط زیست جاسک گفت: با توجه به مشاهدات انجام شده احتمال آلودگی و بیماری بسیار کم بوده و فرضیه صید این گونه ماهیان محتمل‌تر است.

او تاکید کرد: هیچ گونه آثار بیماری یا آلودگی در این ماهیان دیده نشده و از طرفی فقط همین یک گونه ماهی در ساحل مشاهده شده که فرضیه بیماری و آلودگی را رد می‌کند.

رنجبر گفت: از سویی صیادان بومی تاکید دارند این ماهی‌ها در صید آن‌ها بودند، اما به علت حجم زیاد تور پاره شده و این آب لاشه ماهی‌ها را به ساحل برده‌است.

او افزود: این احتمال به واقعیت نزدیک است و از طرفی صیادان می‌گویند شب گذشته بک قایق صیادی نیز به واسطه همین گونه ماهی و حجم بالای آن‌ها غرق شده است.

رئیس اداره محیط زیست جاسک در پایان تاکید کرد: اظهار نظر قطعی را در آینده انجام خواهیم داد و شیلات نیز نظر خود را اعلام می‌کند، اما در حال حاضر محتمل‌ترین نظریه رها شدن گربه ماهی‌ها از تور صیادان بومی است.

منبع تسنیم


انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گربه ماهی فضای مجازی گربه ماهی ماهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک

مهدی بروغنی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مغروقه باری آبکوهی که از سال ۱۳۵۲ بر اثر آتش سوزی در منطقه دریایی بندرجاسک غرق و در گل و لای ساحل روستای آبکوهی این شهرستان رها شده بود خارج سازی شد.

وی افزود: به علت قرارگیری این مغروقه در مسیر تردد‌های ساحلی و برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از تردد و شنای گردشگران عملیات خارج سازی این مغرقه انجام شد.

معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مغرقه آبکوهی  ۲۴ متر طول و هشت متر عرض دارد.

به گفته بروغنی؛ از ابتدای سال گذشته تاکنون این ششمین مغروقه پرخطری است که برای تامین ایمنی شناور‌های درحال تردد در مسیر‌های دریایی استان هرمزگان خارج سازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • فعالیت‌های نظارتی مزارع آبزیان استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار شد
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • تمرینات تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • نفس راحت لاک‌پشت سبز در ساحل تیاب میناب
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد