Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:38:23 GMT

روز طبیعت در باغملک بدون ازدحام به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۷۳۰۰

روز طبیعت در باغملک بدون ازدحام به پایان رسید

نجاتی پور فرماندار و رییس ستاد کرونای باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تقدیر از وظیفه شناسی و رفتار مدنی شهروندان و عملکرد فداکارانه ستاد کرونای شهرستان به ویژه در روز‌های ۱۲و ۱۳ فروردین امسال گفت: با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی، در روز طبیعت هیچگونه ازدحام و تجمعی در مکان‌های گردشگری و تفریحی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، بسیج، هلال احمر، سمن ها، شهرداری ها، دهیاری‌های مناطق گردشگری و بخشداری‌ها افزود: نیرو‌های ارگان‌های مذکور با حضور مداوم، تلاش‌های طاقت فرسا و اقداماتی نظیر راه بندان‌ها و اعمال جرائم سنگین برای خودرو‌هایی که ممنوعیت تردد را نادیده گرفتند، از ازدحام و دورهمی‌ها در طبیعت جلوگیری شد.

نجاتی پور با بیان اینکه در مقایسه با سنوات گذشته کمتر از یک درصد مردم دور از چشم ما توانستند به مناطق گردشگری و حاشیه رودخانه‌ها و جنگل‌های هدف طرح ممنوعیت ورود کنند، اظهار داشت: این شهروندان متخلف نیز متناسب با مقررات ممنوعیت تردد اعمال قانون خواهند شد.

فرماندار باغملک به بازگشت هزاران خودرو و اعمال ده‌ها جریمه سنگین برای خودرو‌های غیر بومی طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا و شکستن زنجیره این بیماری مهلک و در نهایت تامین سلامت عمومی شهروندان اشاره و تصریح کرد: از مردم که در این ایام با محدودیت‌های سختگیرانه از سوی ستاد کرونای باغملک مواجه بودند عذرخواهی کرده و از همه خواهشمندیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و خودداری از حضور در مراسم عزا، عروسی، دورهمی خانوادگی و مکان‌های شلوغ به مهار کووید-۱۹ و کاهش آمار ابتلا به این بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ممنوعیت تردد تعطیلی پارکها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه فروردین ماه سال جاری برای ۶۰ هزار خودرو اعمال قانون صورت گرفته است، ابراز داشت: این اقدام در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسید و همچنان نیز ادامه دارد.

وی ضمن بیان اینکه از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه ساز و خطر آفرین انجام دادند، افزود: این اعمال قانون در کاهش سوانح جاده‌ای نقش مهم داشته است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه ۳۶۴ خودرو هنجار شکن توقیف شدند، ابراز داشت: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین ماه سال جاری را به همراه داشته است.

بزرگی ضمن بیان اینکه تخلفات رانندگی در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه ساز نیز با رشد ۳۰ درصد مواجه بوده است.

وی افزود: سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 6086360

دیگر خبرها

  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • ممنوعیت ورود عشایر به شهرستان فریدونشهر تا پایان اردیبهشت
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر