Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی از حضور ۱۲۲ دانشجوی جهادی در اردوی جهادی نوروزی خبر داد و گفت: ۱۰ گروه جهادی در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان فعال هستند.

داوود ناهیدی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از حضور ۱۲۲ دانشجوی جهادی در اردوی جهادی نوروزی خبر داد و گفت: ۱۰ گروه جهادی در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، بهداشت و درمان فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ناهیدی به تشریح فعالیت جهادی بسیج دانشجویی خراسان شمالی در ایام نوروز پرداخت و اظهار کرد: قرارگاه جهادی شهید محمد حسین محمد خانی متشکل از ۱۰ گروه جهادی از دانشگاه‌های بجنورد، در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، درسی، فرهنگی، خانواده، بهداشت و درمان و توانمند سازی سازی زنان سرپرست خانواده وارد منطقه غلامان شدند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی ادامه داد: این قرارگاه از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی بجنورد، پیام نور، دارالفنون، علوم پزشکی، فرهنگیان، کوثر، انقلاب، جهاد دانشگاهی و آزاد تشکیل شده است.

وی افزود: در این اردوی جهادی ۸۲ برادر و ۴۰ خواهر حضور دارند که بناست ۲ مدرسه ۳ کلاسه به مساحت ۲۰۰ متر مربع توسط آقایان ساخته شود. همچنین دیوارکشی ۳ خانه از محرومان در دستور کار است.

ناهیدی از حضور ۴۰ دانشجو معلم در این اردو خبر داد و گفت: این گروه ۴۰۰ بسته دروس خود خوان نیز به ارزش ۶۰ میلیون ریال آماده کرده و در اختیار دانش آموزان قرار خواهند داد؛ همچنین ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در اختیار دانش آموزان روستا‌ها قرار خواهد گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی به فعالیت حوزه بهداشت و درمان اشاره داشت و بیان کرد: متخصص زنان و کارشناس مامایی در منطقه حضور دارند تا به صورت رایگان به زنان منطقه خدمات ارائه دهند. در این حوزه تا کنون ۴۰ میلیون ریال داروی رایگان توزیع شده است.

وی پایش سلامتی زنان و کودکان منطقه را دیگر خدمت گروه جهادی دانست و خاطرنشان کرد: بناست حداقل ۵۰۰ نفر از این خدمات بهره‌مند شوند. هر یک از تیم‌های جهادی به روستا‌های مختلف اعزام شده و با توجه به شناسایی‌های صورت گرفته، اقدامات مربوط را انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان شمالی بسیج دانشجویی جهادی اردوی جهادی مناطق محروم مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی بهداشت و درمان گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند

اکرم صدیقی کلاته در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: بانوان هنرمند خراسان شمالی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند.

وی در ادامه افزود: این دیدار ظهر سه‌شنبه در محل سالن سوره حوزه هنری خراسان شمالی برگزار می‌شود.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: ارائه نکات مختلف هنرمندان بانو و ارائه گزارش آثار تولیدی خدمت نماینده ولی فقیه در استان از محورهای این نشست خواهد بود.

کد خبر 6079394

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • ۶۳ درصد از اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شده است
  • ۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند