Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان اصفهان در بحران شیوع کرونا دارای ۸ شهرستان با وضعیت نارنجی، ۶ شهرستان با وضعیت قرمز و ۱۰ شهرستان با وضعیت زرد است و شهرستانی با وضعیت سفید و آبی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور (ماسک)، وضعیت استان اصفهان در زمینه کنترل شیوع کرونا مناسب است به گونه‌ای که بر اساس نقشه آماری درج شده در این سامانه در حال حاضر در این استان ۶ شهرستان با وضعیت قرمز، ۸ شهرستان با وضعیت نارنجی و ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد است و شهرستانی در وضعیت سفید و آبی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شاخص نمادهای این سامانه، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر، رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.
وضعیت شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا به شرح ذیل است:

وضعیت نارنجی:

کاشان

آران و بیدگل

سمیرم

فریدن

مبارکه

تیران و کرون

اصفهان

نائین

وضعیت زرد:

شهرضا

نطنز

اردستان

خمینی شهر

دهاقان

فریدون شهر

چادگان

برخوار

بوئین و میاندشت

خور وبیابانک

وضعیت قرمز:

گلپایگان

خوانسار

شاهین‌شهر

فلاورجان

لنجان

نجف‌آباد

کد خبر 484420

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رنگ بندی شهرها در کرونا رنگ بندی شهرهای اصفهان در کرونا رنگ بندی جدید شهرها در کرونا وضعیت قرمز کرونا وضعیت زرد کرونا وضعیت سفید کرونا وضعیت کرونا در اصفهان وضعیت آبی کرونا وضعیت نارنجی کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا شیوع کرونا در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان با وضعیت بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اعلام کرد پرواز ماهان امبرائر ۱۴۵چابهار زاهدان چابهار ظهر امروز بعلت وضعیت نامساعد جوی باطل اعلام شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی گفت: پیرو هشدار سطح نارنجی و قرمز شماره یک بارش‌های رگباری همچنان در استان ادامه دارد.
محسن حیدری افزود: از امروز تا فردا شب ، برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی، ارتفاعات شرقی و جنوبی سیستان و بلوچستان در برخی نقاط رخداد رگبار، رعد و برق شدید، بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی بویژه برای فردا پیش‌بینی شده است.
وی به شهروندان توصیه کرد: از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها، رودخانه‌ها و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افراد در تردد‌های جاده‌ای و دریایی احتیاط کنند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • هواشناسی اصفهان فردا ۲۹ فروردین؛ صدور هشدار نارنجی بارش
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در اصفهان/ بارش‌ها در راهند
  • هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ ها | سیلاب در راه است | هشدار به ساکنان نواحی جنوبی ؛ سدهای منطقه پر هستند! | ببینید
  • آماده‌باش یزد به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آخرین وضعیت هوای خوزستان/ گتوند در وضعیت خطرناک
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی و قرمز در نقاط مختلف کرمان