Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:42:17 GMT

بستری ها و مبتلایان به کرونا در زنجان ۲ برابر شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۸۷۲۳

بستری ها و مبتلایان به کرونا در زنجان ۲ برابر شده است

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط زنجانی‌ها کاهش یافته است، گفت: زن ماسک در زنجان بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: باید محدودیت‌های تردد و جلوگیری از دور همی ها در زنجان تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرمدره وضعیت نارنجی دارند، گفت: در شهرستان طارم هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار کاهش یافته و به رنگ نارنجی شدن نزدیک است.

قزلباش با بیان اینکه تعداد بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته است، تاکید کرد: در زمان حاضر بستری‌ها به ۶۷ نفر رسیده و رسوب بیماری نیز به ۲۶۸ نفر رسیده است.

وی ابراز داشت: بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در استان زنجان بیش از دو برابر شده و این اصلاً خوب نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: بیماری کرونا بسیار وحشی و جهشی تر شده و باید تمام مردم بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

قزلباش بر لزوم افزایش تعداد مراکز ۱۶ ساعته در استان تاکید کرد و  گفت: طی روزهای گذشته شاهد بروز بیماری کرونای انگلیسی در تمام شهرستانهای استان بودیم و این نشان می‌دهد بیماری بسیار نزدیک است.

کد خبر 5179765

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا روز طبیعت شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان 12 فروردین اراک بوشهر عکس استانها سانحه تصادف خرم آباد تردد وسایل نقلیه گرگان بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند

وزیر کشور با بیان اینکه فراجا در چارچوب های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می داند، گفت: به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی امروز در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهی و سنتی ماست، اظهار کرد: غالب بانوان عفاف و حجاب را راعایت می‌کنند و خود را متعهد می‌دانند. تعداد اندکی هستند که رعایت نمی‌کنند که عده قابل توجهی با اندک تذکری رعایت می‌کنند، در میان آنها افرادی که در برابر قانون مقاومت می‌کنند انگشت شمار هستند.

وی افزود: فراجا در چارچوب‌های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می‌داند. به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که ساختار شکنی می‌کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

وحیدی ادامه داد: اجرای این طرح جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری دور دوم انتخابات پرداخت و توضیح داد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت، و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود. از این ۲۲ حوزه، در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وزیر کشور در خصوص آموزش‌های مورد نظر به مردم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد. ضمن آنکه در دوره قبل که در چند الکترونیکی برگزار کردیم بسیار موفقیت آمیز بود.

وی در خصوص تبلیغات داوطلبان اظهار کرد: تبلیغات نمایندگان از یک هفته قبل از شروع دور دوم انجام خواهد شد.

وزیر کشور درباره نشست‌های امنیتی ایران و پاکستان اظهار داشت: در سفر به پاکستان با مسئولان امنیتی مذاکراتی داشتیم؛ نظرهای طرفین یکی بود، و هر دو در خصوص برقراری امنیت تأکید داشتند و معتقدیم جریان‌های تروریستی که هم در خاک ایران و هم پاکستان عمل می‌کنند از طرف جریان‌های تروریستی خارجی هدایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای برقراری هماهنگی‌های بیشتر در کنترل مرز و هماهنگی‌های اطلاعاتی بیشتر، مذاکراتی صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد امنیت بیشتر مرزها باشیم.

کد خبر 747551

دیگر خبرها

  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است