Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی امینی تهیه کننده سریال «گاندو» در پاسخ به حواشی پیش آمده درباره با این سریال که فصل دوم آن شب گذشته به اتمام رسید، در قالب یک پست اینستاگرامی اظهار داشت که تمام مستندات مربوط به این سریال در دسترس است و به زودی در اختیار مردم قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که فصل دوم مجموعه تلویزیونی گاندو شب گذشته به پایان رسید، مجتبی امینی، تهیه کننده این سریال اعلام کرد که «گاندو» دروغ نبوده و نیست و اسناد و مدارکی که پشتوانه پژوهشی نگارش فیلم‌نامه بوده را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

مجتبی امینی تهیه کننده سریال «گاندو» گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، ادامه سریال «گاندو»، بدون هیج گونه ملاحظه‌ای روی آنتن برود.

گفتنی است، فصل دوم سریال «گاندو» به نویسندگی آرش قادری، کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی محصول موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است.

بیشتر بخوانید:

توضیحات تهیه کننده سریال گاندو درباره پخش سریال/ گاندوی ۲ ادامه دارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال گاندو وزیر امور خارجه تهیه کننده سریال مجتبی امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، ذوب آهن در اصفهان با دو گل در وقتهای تلف شده نیمه دوم آلومینیوم اراک را شکست داد.

شاگردان مجتبی حسینی علی‌رغم بازی خوبی که انجام دادند این شکست را پذیرفتند و حتی محمد ربیعی نیز به برتری حریف در نیمه اول اذعان داشت؛ اما اراکی‌ها در شرایطی که در دقایق پایانی برای گلزنی تلاش می‌کردند، روی دو ضدحمله گل خوردند تا شکست را بپذیرند.

بعد از بازی مجتبی حسینی هیچ گلایه‌ای از بازیکنانش نداشت و در کنفرانس خبری هم این موضوع را گفت. او پس از بازی به شاگردانش تاکید کرد که این باخت را فراموش کنند و فقط به بازی هفتم اردیبهشت مقابل پرسپولیس در جام حذفی فکر کنند‌.

آلومینیوم اراک دو ماه قبل پرسپولیس را در خانه با یک گل شکست داده بود و حالا دوباره به فکر تکرار این اتفاق است.

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...