Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجشنبه شب، شب مهمی برای ارلینگ هالند بود و مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن به اسپانیا رفت و با باشگاه بارسلونا و رئال مادرید دیدار کرد تا در خصوص انتقال در تابستان با این 2 غول اروپا صحبت کند.باشگاه بارسلونا امیدوار است تا بتواند خرید بزرگ خود در تابستان را با جذب ارلینگ هالند به ثبت رساند و باعث شود تا لئو مسی در نیوکمپ بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رسانه‌های اسپانیایی خود هالند خواهان بازی در لالیگا است و می‌خواهد با بازی در اسپانیا به پیشرفت خود ادامه دهد. از طرف دیگر پپ گواردیولا روز گذشته صراحتاً اعلام کرد که هیچ مهاجمی را خریداری نخواهد کرد زیرا که قیمت آنان بسیار بالا خواهد بود. هالند در پنجره تابستانی کنونی 150 میلیون یورو ارزش دارد و باید دید باشگاه‌هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید چگونه با رایولا و دورتموند برای خرید این ستاره 20 ساله مذاکره خواهند کرد.

جلد امروز اسپورت به خرید هالند از سوی بارسلونا اختصاص داده شد و این رسانه کاتالونیایی نوشت که لاپورتا در اندیشه این است که هر طور شده بتواند ستاره نروژی را به خدمت گیرد.

البته بارسلونا به فکر گزینه‌های دیگر نیز است و می‌خواهد اگر نتوانست هالند را به خدمت گیرد، انتقال بزرگ دیگری را به ثبت رساند.اسپورت از لائوتارو مارتینز بازیکن اینترمیلان و هری کین ستاره تاتنهام نام برد و نوشت که بازیکن مورینیو در صدر لیست قرار دارد ولی مشکل اصلی مذاکره با «دنیل لیوی»، رئیس باشگاه اسپرز است. البته از لوکاکو نیز به عنوان گزینه خرید بارسلونا نیز نام می‌برند ولی شانس خرید این بازیکن کمتر در رسانه‌های کاتالونیایی گزارش شده است. 

پس از حذف عجیب و شکست تحقیرآمیز تاتنهام در لیگ اروپا مقابل دیناموزاگرب، هری کین به گفته رسانه اکسپرس انگلیس خواهان جدایی از تیم لندنی است و لیوی این بازیکن را به انگلیسی‌ها نخواهد داد. به همین دلیل بارسلونا امیدوار است که با حذف منچسترسیتی، بتواند هری کین را در صورت عدم جذب هالند به خدمت گیرد.البته این بازیکن 27 ساله که جزو ستاره‌های برتر جزیره محسوب می‌شود و کاپیتان تیم ملی انگلیس لقب گرفته است، ارزش زیادی دارد و باید دید لاپورتا در مذاکره با لیوی چگونه می‌تواند این بازیکن را به خدمت گیرد.

نکته مهم حسابرسی اقتصادی باشگاه بارسلونا است که اکنون وضعیت مناسبی ندارد. این تیم بیش از 1.17 میلیارد یورو بدهی دارد و هنوز مشخص نیست که بتواند خرید بزرگی در این تابستان انجام دهد. اریک گارسیا، سرخیو آگوئرو، ممفیس دپای و جینی واینالدوم دیگر گزینه‌های خرید بارسلونا هستند که به دلیل اتمام قرارداد آنها در تابستان، جذب آنها آسان‌تر خواهد بود و بارسلونا تنها باید با آنها در خصوص حقوق و دستمزد مذاکره کند.

از امشب دیدارهای اروپایی و مخصوصا در لالیگا نیز ادامه پیدا خواهد کرد و بارسلونا دوشنبه شب میزبان وایادولید خواهد بود. در جدول لیگ اسپانیا اتلتیکومادرید با 66 امتیاز صدرنشین است و بارسلونا با 62 و رئال مادرید با 60 در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هری کین بارسلونا لیونل مسی پنجره تابستانی لائوتارو مارتینز ارلینگ هالند خدمت گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا با هدایت «ژاوی ارناندس» در فصل جاری عملکرد پرفراز و نشیبی از خود به جا گذاشت. این تیم در حال حاضر در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا با ۸ امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به جمع ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و باید در این مرحله با پاری سن ژرمن فرانسه روبرو شود.

در این فصل بار‌ها زمزمه‌های خروج یا برکناری ژاوی از نیمکت بارسلونا بار‌ها به گوش رسیده است و به نظر می‌رسد در پایان فصل باید شاهد جدایی او از تیم کاتالان‌ها باشیم. پایگاه خبری «Mundo Deportivo» از جدایی ژاوی و بارسلونا در پایان فصل صحبت کرده است و «هانسی فلیک» سرمربی کنونی بایرن مونیخ، لوییز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن و رافا مارکز مدافع پیشین بارسلونا را به عنوان گزینه‌های جایگزینی ژاوی معرفی کرده است.

همچنین طبق اطلاعاتی که برنامه رادیویی «Barça Reservat» منتشر کرده است بارسلونا در حال بررسی استفاده از ژاوی به عنوان سفیر بنیاد این باشگاه است. ژاوی در دروان بازیگری خود در بارسلونا میراثی ارزشمند از خود به جا گذاشت و توانست خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه معرفی کند.

دیگر خبرها

  • مورینیو: رونالدو برزیلی در بارسلونا عشقی تمرین می‌کرد اما گل‌های دیوانه‌کننده‌ای می‌زد! (زیرنویس فارسی)
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025