Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، در صورتی‌که صاحبان اشیای گمشده به هر دلیلی به دفتر اشیای پیداشده حرم مطهر مراجعه نکنند، خدام  نهایت تلاش خود را برای یافتن صاحبان اشیاء انجام می‌دهند و اگر صاحبان وسیله پیدا شده، زائران شهرستانی باشند، اشیا با هزینه حرم مطهر برای آن ها ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گاهی زائران وسایل و اشیایی ضروری به همراه خود دارند که ممکن است به هر دلیلی آن را گم کرده باشند، اما در این حرم مطهر هیچ زائری سرگردان نمی‌ماند و خادمان حرم مطهر برای هر مشکلی راه‌حلی از پیش تعیین‌شده دارند.

در دفتر اشیای پیداشده نظم خاصی وجود دارد تا زائران به‌راحتی بتوانند گمشده خود را پیدا کنند و باجه‌های مختلفی مانند باجه تلفن همراه، باجه وجوه نقد و مدارک پیداشده، باجه پوشاک و کیف و باجه اشیای گران قیمت وجود دارد و خادمان حرم مطهر بانوی کرامت با گرفتن مشخصات وسیله گم‌شده، زائران را به باجه مرتبط راهنمایی می‌کنند.

اشیای پیداشده، ابتدا توسط خادمان در دفتر ثبت اندیکاتور بر اساس نوع آن و با تاریخ، ثبت می‌شود و زمانی که صاحب آن پیدا شود با دریافت آن از این دفتر خارج می‌شود.

زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در قم با تلفن ۳۷۱۷۵۱ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند و یا به تارنمای این آستان مقدس به نشانی https://amfm.ir مراجعه کنند. 

دفتر اشیای پیدا شده در حرم حضرت معصومه (س) در عید نوروز ۱۴۰۰ به‌صورت مستمر و شبانه روزی فعال بود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه اشیای گمشده اشیای پیدا حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا زینالی در جمع خبرنگاران گفت: در جریان بازرسی عوامل فرماندهی انتظامی از منزلی شخصی در روستای فوق علاوه بر سکه‌های مزبور، چند قلم اشیای تاریخی نیز کشف شد.

وی اظهار کرد: پس از کشف اشیای تاریخی عوامل یگان حفاظت شهرستان مراغه بلافاصله در محل حاضر شده و طی تفحص، یک عدد مجسمه سفالی، مجسمه فلزی تاریخی، کتیبه گچی نقوش‌دار و یکهزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی، کشف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی جمع‌آوری شد.

زینالی همچنین گفت: مردم آذربایجان شرقی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

کد خبر 6085159

دیگر خبرها

  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد
  • پیدا شدن نقاشی گمشده بعد از ۴ سال
  • حال و هوای زائران در حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی (ع) + فیلم