Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، میترا تیموری به عنوان سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور منصوب شد.

مراسم معارفه تیموری در روز چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ با حضور رییس مرکز حوزه وزارتی، مدیران و کارشناسان مرکز امور بین الملل، نمایندگانی از وزارت امورخارجه و برخی از اعضای کمیسیون ملی آیسسکو در سالن جلسات مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم علی باقرزاده رییس مرکز حوزه وزارتی با اشاره به اینکه مرکز امور بین الملل از مهمترین و حساس ترین قسمت های وزارت آموزش و پرورش است و وظیفه انتقال تازه ترین تحولات جهان در زمینه تعلیم و تربیت به وزارت آموزش و پرورش را بر عهده دارد اظهار امیدواری کرد که با حضور خانم تیموری در این سمت و با همکاری همه مجموعه، پیشرفت ها و تحولات مثبتی را در این مرکز شاهد باشیم.

تیموری، سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور نیز طی سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد مقام عالی وزارت، اظهار کرد که با همکاری مشترک و دعای خیر همه همکاران بتوانیم گام های مهمی را در زمینه گسترش کمی و کیفی فعالیت های حوزه بین الملل آموزش و پرورش برداریم.

لازم به ذکر است تیموری پیش از این در سمت معاون بین الملل این مرکز انجام وظیفه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آبان ماه سال ۹۹ بود که با رفتن غلامرضا کریمی از سمت رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، مجتبی زینی وند که تا پیش از آن عهده دار مسئولیت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی بود به ریاست این سازمان منصوب شد و حالا کمتر از ۵ ماه جای خود را سرپرست جدید داد.

کد خبر 5179867 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: مدارس خارج از کشور حکم انتصاب سیزده به در ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا شهرداری تهران وضعیت معابر محدودیت های کرونایی سفرهای نوروزی گردشگری هوای سالم روز طبیعت آب و هوا وضعیت هوای تهران سازمان هواشناسی وزارت آموزش و پرورش مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده با صدور حکمی، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری را به عنوان مشاور در امور روحانیت منصوب کرد.

حجت الاسلام عاشوری فرزند شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری شهید انقلاب اسلامی است که در امور فرهنگی و دینی سابقه فعالیت دارد.

مشاوره در امور دینی و مذهبی، مشارکت در تصمیم سازی ها با رویکرد دینی، ارتباط با حوزه‌های علمیه، مساجد، ستادهای نماز جمعه، اماکن‌زیارتی، هیأت‌های مذهبی و سایر نهادهای دینی مرتبط و ایجاد بستر تعامل و هم اندیشی مدیریت استان با علما، روحانیت و حوزه‌های علمیه به منظور ارتقا کیفی برنامه ریزی های استانی در پرتو فرهنگ متعالی استان از جمله وظایفی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار دارد.

ارائه مشاوره‌های مورد نیاز در بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و اخلاقی و معنوی و تبلیغی علما و نخبگان و اندیشمندان حوزوی استان، ارائه مشاوره در تقویت نهادهای مذهبی و حمایت از مبلغین فرهنگ دینی و برگزاری جلسات منظم با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات و مسئولین تبلیغی استان بمنظور هماهنگی و ارتقا سطح تفاهم و همکاری‌ها نیز از دیگر مواردی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار پیگیری دارد.

کد خبر 6085948

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند