Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:33:53 GMT

بلوف بزرگ پپ گواردیولا؛ او قاعده بازی را بلد است!

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۴۹۱

بلوف بزرگ پپ گواردیولا؛ او قاعده بازی را بلد است!

مصاحبه دیروز پپ گواردیولا حرکتی جدید در قمار انتقال ارلینگ هالند بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا دیروز در اظهارنظری غیرمنتظره مدعی شد باشگاه منچسرسیتی احتمالا در بین تیم های خواهان خرید ارلینگ هالند در تابسان پیش رو جایی ندارد. هفته گذشته بود که باشگاه منچسترسیتی رسما اعلام کرد سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در تابستان امسال از این تیم جدا شده و قرارداد او تمدید نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپ گواردیولا دیروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لسترسیتی در این خصوص گفت: "سرخیو آگوئرو در گذشته و حال اهمیت فراوانی برای منچسترسیتی داشته و این تصمیم برای ما آسان نبود است. معدود بازیکنانی قادرمی توانند جانشین سرخیو آگوئرو شوند. شاید بازیکنی از نطر کارنامه بتواند ارقامی شبیه آگوئرو ثبت کند، اما او اهمیت زیادی در تاریخ باشگاه منچسترسیتی دارد."

 

دوران درخشان سرخیو آگوئرو به عنوان بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی در این باشگاه تمام شد و حالا همه به دنبال جایگزین او هستند

 

اما پپ گواردیولا در ادامه مدعی شد شرایط اقتصادی تمام تیم های بزرگ اروپایی بهم ریخته و در حال حاضر منچسترسیتی قادر به جذب ارقام سنگین برای خرید بازیکن جایگزین برای سرخیو آگوئرو نخواهد بود. در واقع به نظر می رسد گواردیولا در مورد عدم توانایی این باشگاه برای خرید ارلینگ هالند صحبت کرده است.

 

در روزهای اخیر شایعات در مورد آینده ستاره نروژی اوج گرفته است. اخبار حاکی از مذاکرات مینو رایولا، مدیر برنامه جنجالی این بازیکن با باشگاه هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید و حتی توافق با آنها بوده است. اما بر کسی پوشیده نیست که منچسترسیتی و پپ گواردیولا نیز همیشه علاقمند به جذب این بازیکن بوده اند و البته ادعای اخیر سرمربی اسپانیایی در این خصوص عجیب و غیرقابل باور است.

 

در واقع نمی توان باور کرد منچسترسیتی با این پشتوانه بزرگ مالی توانایی خرید ارلینگ هالند را نداشته باشد. پس می توان به این نتیجه رسید که این باشگاه متمول در حال حاضر علاقه ای به پرداخت رقم هنگفت 150 میلیون یورو برای جذب ارلینگ هالند ندارد.

 

 

بازی های مرسوم مینو رایولا آغاز شده؛ تور اروپایی برای یافتن بهترین مشتری

 

در ابتدا قرار بود ارلینگ هالند تا سال 2022 در دورتموند ماندگار شده و در آن مقطع بند آزادسازی 75 میلیون یورویی این بازیکن فعال شود. اما خود مینو رایولا نیز اعتراف کرد رشد این بازیکن فراتر از حد انتظار بوده و حالا احتمال جدایی این ستاره نروژی در تابستان پیش رو افزایش یافته است.

 

اگرچه خود باشگاه دورتموند علاقه ای به فروش ارلینگ هالند در این مقطع ندارد، اما آنها به خوبی می دانند عدم حضور در بین چهار تیم اول جدول بوندسلیگا و ناتوانی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان شرایط برای حفظ این بازیکن را بسیار دشوار می سازد.

 

در سال های اخیر سیاست باشگاه دورتموند جذب بازیکنان جوان، فراهم کردن شرایط پیشرفت آنها و فروش با بالاترین قیمت ممکن بوده است. فصل آینده زیر نظر یک سرمربی جدید مانند مارکو روزه، شاید بهترین فرصت برای آنها برای پایان دادن به سلطه بایرن مونیخ باشد.

 

 

تمام باشگاه های بزرگ اروپایی در صف خرید این غول جوان و بی رحم نروژی قرار دارند.

 

پس گواردیولا و مدیران باشگاه منچسترسیتی می دانند که تا قبل از دیدارهای هفته آتی در لیگ قهرمانان هیچ اتفاقی در مورد اینده ارلینگ هالند رخ نمی دهد. همچنین آنها به خوبی می دانند هر چقدر روند انتقال هالند بیشتر طول بکشد به سود دورتموند و مینو رایولا خواهد بود.

 

پس مصاحبه اخیر پپ گواردیولا تنها یک بلوف در مورد ارلینگ هالند بوده و ساده انگارانه است نام منچسترسیتی را از لیست خریداران این بازیکن خط بزنیم.

ارلینگ هالند پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی مینو رایولا بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی مینو رایولا بروسیا دورتموند سرخیو آگوئرو ارلینگ هالند پپ گواردیولا مینو رایولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد

کالوین فیلیپس انتظارات وست هم را هم برآورده نکرده است!

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ، وست هم از عملکرد کالوین فیلیپس طی دو ماه اخیر ناراضی بوده و تمایلی به خرید این بازیکن در تابستان ۲۰۲۴ ندارد؛ به همین علت هافبک انگلیسی در پایان فصل جاری به منچسترسیتی باز خواهد گشت.

هرچند هیچ بند خریدی در قرارداد قرضی فیلیپس با وست هم وجود ندارد، اما منچسترسیتی امیدوار بود که این بازیکن در ترکیب چکش‌ها بدرخشد و بتواند او را در تابستان پیش رو به فروش برساند. 

گفتنی است کالوین فیلیپس ۲۸ ساله تا سال ۲۰۲۸ با منچسترسیتی قرارداد دارد و در فصل جاری تنها ۳۰۴ دقیقه (۹ بازی) برای وست هم به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • گواردیولا: فینال با منچستریونایتد؟ به کاونتری احترام بگذارید
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • منچسترسیتیِ گواردیولا، متخصص فینال جام‌های داخلی انگلیس
  • ستاره ای که پپ نخواست، مدعی آقای گلی است
  • مصدومیت هالند احتمالا جدی است
  • مصدومیت هالند در مهمترین زمان فصل
  • پدیده چلسی: خدایا، به ارلینگ هالند رسیده‌ام!‏