Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:31:41 GMT

کارگروه حل معضلات سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۷۴۸

کارگروه حل معضلات سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی تشکیل شد

گروه استان‌ها ــ وزیر اقتصاد و دارایی گفت: خراسان رضوی یکی از فعال‌ترین استان‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی است؛ کارگروهی با مشارکت مدیران ملی برای حل مقوله سرمایه گذاری در خراسان رضوی تشکیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس، فرهاد دژپسند صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور معاون اول رئیس جمهور در حال برگزاری است اظهار داشت: از سال 92 در خراسان رضوی سرمایه گذاری یکی از موضوعات مورد توجه بوده است و طرح‌های زیادی تعریف شده که بخش عمده آن به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اقتصاد بیان کرد: خراسان رضوی یکی از فعال‌ترین استانها در حوزه اقتصاد مقاومتی است؛ کارگروهی با مشارکت مدیران ملی برای حل مقوله سرمایه گذاری در خراسان رضوی تشکیل شده است.

دژپسند افزود: پیگیری و تولید برخی نیازمندی‌های خراسان رضوی در مقابله با کرونا، یک الگو در کشور بود و خوشبختانه کارنامه خوبی در حوزه اقتصادی در این زمینه به ثبت رسید.

یادداشت اقتصادی| موانع مهم دولتی در سازواره تولیدامام جمعه موقت زاهدان: مسئولان با همراهی مردم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنندتوسعه اقتصادی روستاها اولویت جدید بنیاد مسکن/اراضی روستایی برای فعالیت‌های تولیدی واگذار می‌شود

وزیر اقتصاد و دارایی امروز در معیت معاون اول رئیس جمهور در قالب سفری یک روزه به مشهدمقدس سفر کرده و قرار است تعدادی از پروژه‌ها را افتتاح کند.

علاوه بر زیارت بارگاه نورانی حضرت امام رضا(ع) حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، افتتاح چند طرح عمران شهری و دیدار با نخبگان استان اهم برنامه‌های سفر اعضای هیئت دولت به مشهد است.

معاون اول رئیس‌جمهوری همچنین با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و یک مجتمع ورزشی آموزش و پرورش را نیز در مشهد افتتاح می‌کند.

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • الزامات و برنامه زمانبندی تشکیل مرکز ملی داده‌های زیارت بررسی شد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی