Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح وند گفت: ۷۹ هزار و ۷۹۷ نفر گردشگر و مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسکندر فلاح‌وند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا در استان، بازدید مسافران نوروزی و گردشگران در شهرهای زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد که ۴۲ هزار و ۱۳۹ نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، ۲۳ هزار و ۸۰۲ نفر از جاذبه های طبیعی و ۱۳ هزار و ۸۵۶ نفر از جاذبه های دست ساز، پارک ها و بوستان ها بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقامت شش هزار و ۱۰۹ نفر در اقامتگاه های استان، افزود: سه هزار و ۲۰۲ نفر در هتل ها، هزار و ۴۴۸ نفر در مهمانپذیرها، ۹۴۹ نفر در اقامتگاه های بوم گردی و ۵۱۰ نفر در مجتمع گردشگری اقامت داشتند.   معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه در این مدت بازدید و بازرسی های مستمری از اقامتگاه ها در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است، گفت: در این مدت ۳۴۴ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی صورت گرفت که ۱۶ واحد تعطیل، ۹۱ واحد تذکر و ۴۹ واحد اقامتی نیز اخطار گرفتند.   فلاح وند خاطرنشان کرد: همچنین ۳۳۷ بازدید نظارتی از رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی و همچنین ۱۳۹ مورد بازدید از دفاتر نیز صورت گرفته است.   وی بیان کرد: در ایام نوروز ۱۲ هزار و ۶۶۹ نفر گردشگر و مسافر نوروزی از قلعه تاریخی فلک الافلاک نیز بازدید کردند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نفر از جاذبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بازدید از شهرستان اشتهارد، با امام جمعه محترم و دادستان این شهرستان دیدار کرد و همچنین از بنا‌های تاریخی این شهرستان از جمله امامزاده سلیمان (ع)، مجموعه صیادیه، مسجد جامع اشتهارد و مجتمع گردشگری روستای جارو بازدید کرد.
رحیم خاکی افزود: بر اساس اعتبارات ابلاغ شده، امسال بخشی از مرمت امامزاده سلیمان پیش برده می‌شود که در فاز اول مطالعات و استحکام‌سازی بنای شبستان است.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در این بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان بازدید و بر رفع موانع این طرح‌ها تأکید کرد و گفت: امسال امید می‌رود با پیشبرد طرح‌های گردشگری اشتهارد از جمله مجموعه گردشگری روستای جارو و پروژه دستکند‌های صخره‌ای اشتهارد تحولی در افق گردشگری این شهرستان ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • بازدید بازرس کل لرستان از برخی مناطق شهر خرم آباد  
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • بازدید بیش از ۳۵ هزار نفر از آرامگاه سعدی شیرین سخن
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام