Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:46:20 GMT

شعار سال امسال مسیر توسعه اردبیل را فراهم می کند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۲۴۳

شعار سال امسال مسیر توسعه اردبیل را فراهم می کند

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» چهره استان اردبیل متحول می شود.

داود شایقی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: مقام معظم رهبری با دوراندیشی امسال را نیز با موضوع و محوریت حمایت از تولید و رونق روزافزون در این بخش با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری کردند تا اصلی‌ترین تمرکز در سطح ملی و استانی بر تحقق هدف‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضرورت دارد از ابتدای سال در کنار پشتیبانی همه جانبه مدیران دستگاه‌های مرتبط، مصمم به رفع موانع تولید باشیم تا مشکلات و نارسائی‌های بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی، زیرساختی و حتی صدور مجوزها تسهیل شود و در سایه آن سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و فعالان عرصه تولید و صنعت بتوانند به مقصود نهایی در افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال دست یابند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تولید را اصلی‌ترین نیاز امروز کشور در گذر از مشکلات داخلی و رفع تحریم‌های استکبار جهانی برشمرد و گفت: اگر بتوان به صورت ملی و فراگیر چالش‌های پیش‌روی تولید احصا و در هر ماه یکی از آنها برطرف شود، در پایان سال به یک خروجی مناسب در رونق‌بخشی به تولید خواهیم رسید که خود این امر زمینه‌ساز تحول و تحرک بیشتر در همه بخش‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه نیز به تناسب شرایط حساس و خطیر کشور همچنان از طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا حمایت می‌کند، اضافه کرد: امسال با برگزاری نشست‌های متعدد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای برنامه‌ریزی تلاش می‌شود تا بیشترین همراهی و پشتیبانی از تولید و به ثمر نشستن طرح‌های نیمه تمام در حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری صورت گیرد.

شایقی افزود: از روز نخست سال ۱۴۰۰ با تاکید استاندار اردبیل و نشست هماهنگی با مدیران و فرمانداران قرار شد تا در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تمرکز همه مسئولان بر تحقق شعار سال و تقویت جبهه تولید باشد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شعار سال۱۴٠٠ توسعه اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • تحقق شعار سال نیازمند انسجام دستگاه‌های مربوطه تولید است
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • مولدسازی دارایی‌های دولت برای پشتیبانی از تولید و مشارکت عمومی