Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمد اصغری مهرآبادی‌ در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، چگونگی تخصیص اراضی به کاربری‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و گردشگری را با اولویت تسهیل‌گری فرآیند اجرای طرح‌های اشتغالزایی بررسی کرد. 

بررسی نحوه واگذاری اراضی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق روستایی جهت تولید و عرضه مسکن، پیگیری پیشرفت اجرایی طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان‌غربی و تصمیم‌گیری در خصوص رفع مشکلات پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر نیز در این نشست مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در سال جهش تولید علاوه بر آغاز عملیات اجرایی ۶ هزار و  ٣۶٨ واحد طرح اقدام ملی مسکن، ساخت ۴ هزار و ۶٣٧ واحد مسکن مهر تکمیل شده است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از اقدامات بازطراحی و اصلاح فضای اداری مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بازدید کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی برای ایجاد زیرساخت‌های ارائه خدمات مطلوب و ارتقای رفاه کارکنان در محیط اداری این مجموعه انجام شده است.

ایجاد بایگانی متمرکز و مکانیزه از دیگر تصمیم‌های مهم در این بازدید بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن آذربایجان انقلاب اسلامی آذربایجان غربی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سعید شهند افزود: انتقال حداکثری آب به دریاچه ارومیه در دستور کار است و در این راستا منطقه گدار نقده به منطقه حفاظت شده تبدیل شده است.

 وی ادامه داد: این نظارت ها در مسیر کانال انتقال آب از کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه تشدید شده و ۲ پاسگاه در فصل زراعی در این مکان بر برداشت مجاز آب نظارت داشته و رصد فیزیکی و آنلاین با دوربین های مداربسته را انجام می دهند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: سال گذشته ۱۶ مورد پرونده قضایی در زمینه برداشت غیر مجاز آب تشکیل و مراجع قانونی ارجاع شد و این گشت و کنترل ها همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف برخورد جدی می شود.

 وی اظهار کرد: تنها برداشتی که انجام می شود، حق آبه کشاورزان و بهره برداران محلی است که سالیان سال به اندازه نیاز و با مجوز برداشت داشته اند.

 

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است