Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان و آقای میر ویس ناب معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان روز دوازدهم فروردین در نقطه مرزی دوغارون - اسلام قلعه ملاقات کردند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت امور خارجه، محسن بهاروند معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه کشورمان و آقای میر ویس ناب معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان روز دوازدهم فروردین در نقطه مرزی دوغارون - اسلام قلعه ملاقات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین ضمن بازدید از عملیات نوسازی و مرمت گذرگاه مرزی بین دو کشور مسائل مرزی و مسائل مرتبط با تردد و ترانزیت را مورد بررسی قرار دادند.

معاونین وزرای امور خارجه دوکشور توافق کردند که عملیات راهسازی و نوسازی گذرگاه مرزی بدون تاثیر بر مسائل مرزی و حقوقی با سرعت ادامه یافته و اینگونه مسائل صرفا توسط کمیسیون مشترک مرزی دو کشور مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد.

دو طرف در این دیدار مسائل مربوط به لزوم توسعه و همچنین توازن تجارت بین دو کشور، تلاش برای ساماندهی تردد اتباع، لزوم تشدید مبارزه با قاچاق انسان و قاچاق مواد مخدر و تروریسم بین‌المللی، تسهیل کمک‌رسانی بین دو طرف در زمان بروز بلایای طبیعی و موارد اضطراری و سایر موضوعات فیمابین را مورد بحث قرار دادند.

 

بیشتر بخوانید: دیدار معاون حقوقی و بین‌المللی ظریف با مقامات ارمنستان

 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت امور خارجه بهاروند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت امور خارجه بهاروند وزارت امور خارجه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همدان حامی برگزاری رویدادهای ورزشی است، اظهار کرد: اعتقاد داریم همدان به خوبی ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی، آسیایی و ملی را دارد.

وی افزود: در رشته‌های انفرادی نظیر کاراته، بوکس، کشتی، تکواندو و سایر رشته‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی و نیروی متخصص پای کار می‌توانیم میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تردید نداریم ورزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه می‌شود، گفت: فعلاً در رنج سنی جوان قرار داریم و در پنجره باز جوانی هستیم و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رضانیا خاطرنشان کرد: جامعه‌ای سالم خواهد بود که ورزش در آن جزو اولویت‌ها باشد.

وی با اشاره به رشد زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: در نشستی که با ریاست فدراسیون کاراته کشور داشتیم این قول را دادیم که انشاالله با حمایت‌های مقام عالی وزارت بستر کمپ‌های بین‌المللی رشته کاراته را در استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: به حق با حضور دکتر وفایی در رأس کاراته استان همدان شاهد شکوفایی در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

کد خبر 6080456

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • آمریکا از پاسخ به استفاده از پایگاه نظامی پاکستان طفره رفت
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم