Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محسن بیگی مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش در گفت‌وگوبا خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی فعالیت آموزشی مدارس در خیز چهارم کرونا و افزایش تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای فعالیت مدارس مطابق گذشته اعمال خواهد شد و در شهر‌های نارنجی و قرمز به هیچ‌وجه بازگشایی حضوری مدارس انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در شهر‌های با وضعیت زرد و آبی دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرستانی‌ها آن هم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر کلاس می‌توانند به صورت اختیاری در آموزش حضوری شرکت کنند.

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره وضعیت برگزاری امتحانات نهایی با وجود شیوع بیشتر بیماری تصریح کرد: مطابق تصمیم گرفته شده و با توجه به اهمیت امتحانات در انتخاب رشته دانش‌آموزان و کنکور داوطلبان آزمون سراسری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به طور حضوری خواهد بود.

محسن‌بیگی درباره اظهاراتی مبنی بر اینکه برای سال تحصیلی آینده بازگشایی حضوری مدارس دردستور کار است یا خیر، گفت: در این مورد صرفا پیشنهاداتی ارائه شده است و هنوز کار قطعیت ندارد و باید ببینیم که وضعیت شیوع بیماری در کشور چگونه خواهد بود، فعلا درباره اظهار نظر برای این موضوع زود است.

بیشتر بخوانید

آموزش و پرورش مجری مصوبات ستاد کروناست

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش بازگشایی مدارس خیز چهارم کرونا آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس خراسان شمالی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با بیان اینکه هفته سلامت فرصتی برای یادآوری شاخص‌های سلامتی و بهداشت در مدرسه و خانواده است از فعالیت حدود ۱۰۰ مراقب سلامت در استان خبر داد و گفت: از طریق آزمون استخدامی پیش رو، ۶۴ مراقبت سلامت جدید جذب آموزش و پرورش خراسان شمالی خواهند شد.
ابوالقاسم اکبری افزود: سلامت و تندرستی در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌های متعددی برای تحقق آن در مدارس پیش بینی شده است.
موسی علی نیا مدیر آموزش و پرورش بجنورد نیز با اشاره به اینکه خواسته مقام معظم رهبری از نوجوانان، تحصیل، تهذیب و ورزش است، گفت: رژیم غذایی مناسب، تحرک و ورزش در سلامت افراد به ویژه کودکان و نوجوانان موثر است و در مدارس با همراهی مراقبین سلامت به دنبال حفظ سلامت دانش آموزان هستیم.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با شعار «سلامت خانواده، مردمی سازی سلامت» هفته سلامت نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۸۸۰ اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان دشتی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • زنگ سلامت در مدارس خراسان شمالی نواخته شد
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد