Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورمحمد فردی گفت: پیش از این تذکرات لازم درباره مسافرت‌های ایام عید داده شده بود اما روند کنونی نشان می‌دهد برخی از افراد بی‌توجه بوده‌اند و روند صعودی کرونا را در البرز شاهد باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در البرز امروز شنبه گفت: بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط ستاد ملی و استانی ویروس کووید ۱۹، پنج شهرستان استان اعم از کرج، فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در وضعیت نارنجی به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورمحمد فردی به لزوم حضور ۵۰ درصدی کارمندان در ادارات اشاره کرد و افزود: در اداراتی که خدمات ضروری انجام می دهند باید دو سوم کارمندان در محل کار استقرار داشته باشند و منع تردد شبانه وسائل نقلیه هم همچنان به قوت خود در استان البرز باقی است.   وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اظهار داشت: متاسفانه تعداد افراد بستری نسبت به چند ماه گذشته در البرز افزایش پیدا کرده است، این آمار در حال حاضر بیش از ۵۰۰ نفر است در حالی که پیش از این آمار مذکور ۳۰۰ نفر بود.   نومحمد فردی تصریح کرد: تعداد فوتی های دیروز ۱۳ فروردین ماه ۹ نفر بود اما در ماه های گذشته ما آمار زیر ۵ نفر را شاهد بودیم، این روند نشان می دهد که همه مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا ویروس کرونا را بار دیکر مدیریت کنیم، البته به دستگاه های استان ابلاغ های لازم انجام شده است تا با تعامل مهار کووید ۱۹ صورت گیرد.   وی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را عامل روند صعودی کرونا دانست و گفت: متاسفانه میزان رعایت این مهم در بین مردم از ۸۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش یافته است، پیش از این تذکرات لازم درباره مسافرت های ایام عید داده شده بود اما روند کنونی نشان می دهد برخی از افراد بی توجه بوده اند.   معاون سیاسی استاندار البرز در بخش دیگری به برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار در راستای تامین کالاهای اساسی به ویژه مرغ اشاره کرد و خاطر نشان داشت:  ۲۰ درصد از نیاز به مرغ در داخل استان تامین می شود و ۸۰ درصد مرغ مصرفی از دیگر استان ها وارد خواهد شد، همچنین برای تامین مرغ گرم، منجمد و افزایش عاملان توزیع مرغ برنامه ریزی های لازم انجام شده است.
  انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو

ایسنا/تهران نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان شهریار گفت: برای اجرای پروژه مترو، شهرداری و اعضای شورا موظف هستند که اعتبارات لازم را تخصیص دهند تا امسال این پروژه را کلنگ‌زنی کنیم.

حسین حق وردی اظهار کرد: متاسفانه در بحث قانون گذاری مقدمات حضور و مشارکت مردم را فراهم نکرده‌ایم. گره‌های زیادی در کار تولید کنندگان ایجاد شده است که باعث شده آن ها از حضور در ادارات ما بیزار شوند.

وی در ادامه افزود: ادارات شهرستان، خودشان را در کنار مردم قرار دهند و نیازها و مطالباتشان را پیگیری کنند. وقتی مدیری در اداره‌ای عوض می‌شود و نحوه برخورد آنها با مردم تغییر می‌کند مردم احساس رضایت پیدا می‌کنند زیرا گاهی تغییر در یک رفتار، تاثیرگذار است. اگر قرار باشد عملکرد ادارات مانند سال گذشته باشد کارها به درستی به پیش نخواهد رفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ادارات ما باید زمینه را برای مشارکت مردم در بحث جهش تولید فراهم کرده و به نیازهای مردم رسیدگی کنند. مسئولین ادارات زمینه های نارضایتی مردم را از بین بیرند و در مناسبات اداری خود تغییراتی را ایجاد کنند تا به مسائل مردم رسیدگی شود.

حق وردی تصریح کرد: هر چیزی که باید اصلاح و حذف شود را گزارش کنید، زیرا بُعد دیگر شغل من نظارتی است و این بخش نظارتی را مسئولین دفاتر نماینده مجلس در سطح شهرستان اجرا می‌کنند.

حسین حق وردی در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات زمینه تحقق مردم سالاری است. از امسال اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سال آینده را انجام دهیم تا به بهترین شکل این انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • سهم عجیب ۹۶ درصدی رانندگان با تجربه در تصادفات! / رانندگان تازه کار سهم صفر درصدی در تصادفات نوروزی داشتند!
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد
  • مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است
  • سیر صعودی دیابت در ایران
  • چند درصد مردم در تعطیلات عید فطر با خودرو مسافرت رفتند؟
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • کاهش ۲۱ درصدی فوتی‌ها در طرح نوروزی استان مرکزی