Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره بهزیستی شهرستان شیروان گفت: بیش از ۲هزار کیلوگرم مرغ یارانه ای بین خانواده های تحت حمایت بهزیستی در شیروان توزیع شد.

«علی اکبر آرام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: به منظور حمایت از اقشار ضعیف جامعه به ویژه گروه هدف تحت حمایت سازمان بهزیستی و پیشگیری از تشکیل صفوف توزیع مرغ یارانه ای، بیش از دو هزار کیلو مرغ گرم با قیمت مصوب دولتی توسط مراکز و NGO های تحت نظارت بین توان خواهان و مددجویان بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر اداره بهزیستی شهرستان شیروان عنوان کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، رب، ماکاروانی، سویا، حبوبات و غیره است.

 

 

آرام از پیگیری و حمایت مسئولین استانی و شهرستانی در ستاد تنظیم بازار و تامین مرغ مورد نیاز شهرستان شیروان تقدیر و تشکر نموده و خواستار استمرار این گونه از حمایت ها در سایر کالاهای اساسی مورد نیاز اقشار ضعیف شد.

 

 

وی تامین بسته های معیشتی را یکی از مهم ترین اولویت های بهزیستی دانست و تصریح کرد: با وجود اینکه تاکنون تعداد زیادی بسته غذایی در میان مددجویان بهزیستی توزیع شده، اما همچنان به ادامه همکاری و کمک  خیران و مردم برای حمایت بیشتر از نیازمندان نیازمندیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی شیروان سه هزار و ۷۰۲ معلول را زیر پوشش دارد که از این تعداد ۴۷ نفر دچار اختلالات بینایی، ۱۹ نفر صوت و گفتار، ۹۰۵ نفر ذهنی، ۴۲۶ نفر شنوایی، هزار و ۴۷۰ نفر معلولان ذهنی و جسمی و ۵۱۱ نفر دچار اختلالات روانی هستند.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته معیشتی شیروان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد