Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:54:43 GMT

مه، برف و باران پدیده غالب در جاده‌های زنجان است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۰۹۰

مه، برف و باران پدیده غالب در جاده‌های زنجان است

جواد یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش باران در آزادراه  زنجان - تبریز، جاده‌ ترانزیت زنجان - میانه جریان دارد و سطح این مسیرهای ارتباطی لغزنده است.
 وی تاکید کرد: بارش برف نیز در زنجان - دندی و دندی - تخت سلیمان جریان دارد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: علاوه بر بارش برف این مسیرهای ارتباطی پوشیده از همراه مه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی اظهار داشت: ضرورت دارد رانندگان، خودروهای خود را مجهز به چراغ های مه شکن و وسایل گرمایشی کرده و بدون این تجهیزات اقدام به تردد نکنند. 
وی، از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر تردد در دیگر جاده های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی استان احتمال بارش باران در بعدازظهر امروز وجود دارد.
یوسفی افزود: اکیپ های راهداری گردنه کوهستانی و صعب العبور و مجتمع های بین راهی این استان به طور شبانه روزی به مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
وی اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها بارش برف بارش باران زنجان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف بارش باران زنجان بارش برف بارش باران زنجان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان اخبار کنکور راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مسیرهای ارتباطی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جواد حق لطفی گفت: ۴۰ دستگاه ترددشمار نصب شده در سطح مسیرهای ارتباطی آزادراهی، بزرگراه و اصلی نشان می دهند که از ۲۵ اسفنده ماه گذشته تا پایان هشتمین روز از سال جدید، ۱۶ میلیون و سه هزار و ۶۸۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین از راه های ارتباطی استان عبور کرده اند.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تردد خودروها در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ این استان، خاطرنشان کرد: براساس آمارهای موجود، سال گذشته و طی مدت یاد شده ۱۳ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۶۵۷ دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی این استان عبور کرده بودند.

حق لطفی اضافه کرد: این در حالی است که تردد خودروها در هشتمین روز از سال جدید یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۸۵ دستگاه بود که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۴۵ درصدی روبرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه در میانه تعطیلات نوروزی و در موج دوم سفرها قرار داریم به رانندگان توصیه می کنیم تا در طول سفر از هرگونه سرعت و سبقت بی مورد و تغییر مسیرهای ناگهانی خودداری کرده و ضمن اجتناب از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، فاصله طولی را رعایت و از توقف در حاشیه راه به شدت پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر
  • باد شدید و رگبار موقتی پدیده غالب جوی در همدان
  • رشد پدیده «جوان مرگی» در تصادفات جاده‌ای
  • وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید در راه است
  • وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید پنجشنبه فعال می‌شود
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری
  • جاده‌های فارس باز است
  • تشریح آخرین وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد درپی بارش باران