Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:24:37 GMT

​ثبت بیش از پنج میلیون تردد در جاده‌ های استان کردستان​

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۱۲۶

​ثبت بیش از پنج میلیون تردد در جاده‌ های استان کردستان​

ایسنا/کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان، از ثبت بیش از پنج میلیون تردد در جاده‌ های استان خبر داد.​

محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در طول طرح نوروزی (از ابتدای ۲۵ اسفند99 تا پایان 13 فروردین1400)، پنج میلیون و ۲۴ هزار و ۲۸۲ مورد تردد در جاده‌های استان ثبت شد اظهار کرد: آمار ترددهای ثبت شده این مدت در محورهای مواصلاتی استان کردستان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته حدود ۸۹ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تعداد ترددهای ثبت شده در روز سیزده فروردین در جاده های استان را ۳۰۰ هزار و ۳۴ مورد اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با روز مشابه آن در سال گذشته ۳۷۶ درصد افزایش داشته است.

مدرس گرجی عنوان کرد: متوسط تردد ساعتی در روز سیزده فروردین ۲۲۱ مورد و میزان تردد وسایل نقلیه سنگین هفت مورد بوده که به ترتیب ۳۸۰ درصد رشد و ۱۳ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به ثبت ۳۹ هزار و ۵۶۶ مورد تردد ورودی به استان در ۱۳ فروردین و افزایش ۳۸۸ درصدی آن، ادامه داد: آمار ترددهای خروجی از استان نیز ۴۴ هزار و ۴۸۰ مورد و ۴۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه متوسط سرعت خودروها در روز سیزده فروردین در همه محورهای استان ۶۹ کیلومتر در ساعت بوده است خاطرنشان کرد: در این روز پرترددترین مسیرها، محور سنندج – سه راهی موچش با ۱۸ هزار و ۸۹۴ تردد بود و سه راهی موچش – سنندج با ۱۶ هزار و ۸۶۳ و سنندج – حسین آباد – کرمانشاه با ۱۲ هزار و ۴۶۱ تردد در رده‌های بعدی قرار داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تردد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از اجرای عملیات پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ خبر داد. - اخبار استانها -

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از آمل با اشاره به ریزش سنگ در چند نقطه محور هراز گفت: این ریزش در پی بارندگی شدید در شب گذشته حدود شش عصر و روز سه شنبه در 30 کیلومتری آمل به تهران منطقه لهاش تا 90 کیلومتر امام‌زاده هاشم یعنی حدود 65 کیلومتر از محور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، در حال انجام است، افزود: چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه 30 نفر از نیروهای راهداری مشغول پاکسازی محور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از خسارت یک دستگاه خودروی سمند در پی ریزش سنگ خبر داد و گفت: این اتفاق در پی عدم توجه راننده خودرو به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران رخ داد. 

روشن یادآور شد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محور هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، گفت: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، شاهد شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده هستیم.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیرضروری در این جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز