Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:22:44 GMT

بازداشت ۱۰ شکارچی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۷۰۴

بازداشت ۱۰ شکارچی در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:مامورا ن یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهر‌های آمل، فریدونکنار و ساری ۱۰ متخلف شکار و صید را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری، مقداری گوشت خوک و ۳ دستگاه لانسر ماهیگیری دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت دو شکارچی غیرمجاز به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان طی گشت و کنترل دررودخانه کاری منطقه دشتسروکوهستانی گزنک لاریجان آمل چهار صیاد غیرمجاز به همراه ۱رشته سالیک، ۳ دستگاه لانسر ماهیگیری و ۴ رشته دام ماهیگیری دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت وکنترل در تالاب فریدونکنار ازشکارچیان غیرمجاز ۳ قبضه سلاح شکاری کشف وضبط ویک قطعه پرنده آووست گرفتار در دام هوایی رهاسازی کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی با همکاری کلانتری هولار ازمتخلف ۱ قبضه سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و مقداری گوشت خوک کشف وضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست مازندران تالاب فریدونکنار یگان حفاظت محیط زیست قبضه سلاح شکاری گشت و کنترل ماموران یگان حین گشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: پارسال بیش از ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست به ثبت رسیده است .

محبت خانی در جمع مدیران محیط زیست کشور در شیراز از برخورد با متخلفان محیط زیست در استان فارس خبر داد و افزود: پس از استان فارس ، خراسان رضوی و مازندران در رتبه‌های بعدی کشفیات صید و شکار در کشور قرار دارند.

وی افزود:  کشفیات محیط زیست در فارس ۹ درصد افزایش یافته است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، از مدیران محیط زیست استان‌ها خواست از قاچاق حیات وحش از جمله گونه های در معرض خطر انقراض ، جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • فارس رتبه نخست کشفیات صید و شکار در کشور
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات مربوط به محیط زیست طی سال گذشته
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۴ شهر مازندران