Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به مشهدمقدس از برخی برخوردها گلایه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس، احسان ارکانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به مشهدمقدس از برخی برخوردها گلایه کرد.

عرضه مواد اولیه داخلی مورد نیاز تولید با نرخ مناسب مانع زدایی از تولید است/ پشتیبانی‌ها با قطع دست دلالان از تولید محقق می‌شودسفرهایی که در نهایت به جاده ویروس کرونا ختم شد/ دورهمی و سفرهایی که وضعیت کرونایی قم را نارنجی کردرئیس سازمان صمت یزد: توزیع مرغ به 2 برابر نیاز بازار استان رسید

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه به نمایندگان خراسان رضوی حاضر در مجلس بی‌احترامی شده و حتی دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی نیز بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمدعلی نعمت نژاد در گفت‌وگویی با بیان اینکه برای تامین ۶ هزار و ۵۰ لیتر کسری آب در مشهد، ۱۶ طرح تامین آب برنامه‌ریزی شده، اظهارکرد: به همین منظور بودجه ۴۴ هزار میلیارد ریالی برای اجرای این طرح‌ها تصویب و ابلاغ شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط ۸ درصد از مجموع سدهای خراسان رضوی پرشدگی آبی دارد و با وجود بارندگی‌های امسال نسبت به دوره بلندمدت، ۳۰ درصد کاهش بارندگی در استان داریم.

مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: برای تامین آب شرب تابستانی سایر شهرهای خراسان رضوی، مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه صادر شده است.

نعمت نژاد گفت: در حال حاضر هفت درصد از حجم ذخیره تامین کننده آب مشهد شامل سدهای طرق، دوستی، ارداک و کارده آب دارد که رقم بسیار ناچیزی است و در شرایط سخت آبی قرار داریم.

وی ادامه داد: به طور متوسط هم‌اکنون مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است که این رقم در تابستان به ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه می‌رسد.

مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در مشهد و استان طی سال آبی جاری از مهر تاکنون نسبت به میانگین درازمدت حدود ۳۰ درصد کاهش دارد و امسال سیلابی برای ورود به سدها نداشته‌ایم.

نعمت نژاد با بیان این مطلب که ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شده است، گفت: با توجه به شرایط خشکسالی با هرگونه انشعاب غیرمجاز برخورد می شود و مدیریت مصرف نیز در این شرایط ضروری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898647

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • مبنای کار در مدیریت منابع آبی مشارکت تشکل‌های کشاورزی است
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد