Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ۱۸ میلیون و ۲۶۹ هزار تردد از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در راه‌های محدوده زیرپوشش این اداره کل ثبت شده است. - اخبار استانها -

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  شیراز ، با بیان اینکه 18 میلیون و 269 هزار تردد از 25 اسفند 99 تا 13 فروردین 1400 در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است، اظهار داشت: این تعداد تردد به‌وسیله 126 سامانه ثبت تردد در مبادی ورودی و خروجی محدوده زیرپوشش این اداره کل به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تردد‌های ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 8 میلیون و 950 هزار تردد افزایش 104 درصدی را نشان می‌دهد.

افزایش 89درصدی سفرهای نوروزی در کردستان/حجم ترددها از 5میلیون گذشتتردد در جاده‌های استان لرستان 99 درصد افزایش یافتوضعیت راه‌های کشور| کاهش 14.4 درصدی تردد در جاده‌های کشور/ بارش باران در برخی محورهای برون‌شهری

احمدی همچنین تردد‌های ورودی وسایل نقلیه به استان را در طرح نوروزی سال جاری با 101 درصد افزایش عنوان کرد و ادامه داد: متوسط تردد ساعتی در بازه زمانی ذکر شده را 86 درصد و سرعت غیر مجاز را 11 درصد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه محور‌های شیراز- اصفهان، شیراز-یاسوج، شیراز-بوشهر، شیراز-جهرم-لار (کوار- سه راهی کوار)، فسا- استهبان، شیراز-بندرعباس (شیراز سروستان و سروستان فسا) دارای بیشترین حجم ترافیک و تردد را دارا بودند، افزود: ساعات 18 تا 19، ساعات اوج تردد در محور‌های ارتباطی بوده است.

انتهای پیام/424/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی

تین نیوز

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.

به گزراش تین نیوز به نقل از میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • گروه های پر خطر ، فردا در شیراز تردد نکنند
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد