Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: طبق اعلام آخرین رنگبندی مناطق مختلف کشور شهرستان سقز به لحاظ افزایش میزان بستری‌ها اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد.

آرزو فلاحی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه وضعیت اکثر نقاط استان به لحاظ شیوع کرونا، تعداد بستری و ابتلا صعودی و نگران‌کننده است، افزود: شهرستان‌های بانه، سنندج، دیواندره و بیجار در وضعیت نارنجی و دیگر شهرهای استان در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روند بیماری در استان نشانه افزایش موارد مثبت، بستری و فوت ناشی از کرونا است، ادامه داد: خطر ورود استان به پیک چهارم همه‌گیری کرونا جدی و در حال آغاز  است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: با توجه به شرایط پاندمی، عدم رعایت فاصله اجتماعی، بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و تداوم دورهمی‌ها می‌تواند سرآغاز یک موج جدید کرونایی برای استان و تهدیدی جدی برای سلامت جامعه باشد.

وی با اعلام اینکه استمرار رفتارهای عادی انگارانه در جامعه و دید و بازدیدها به‌خصوص در ایام نوروز رنگ کرونایی تعدادی از شهرها را تغییر داد، خاطرنشان کرد: علاوه بر سقز که در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارد نگران خیز جدید کرونا در دیگر شهرستان‌های استان و ورود به مرحله قرمز هستیم.

اتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا خیز جدید کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی هادی نجاتی با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌های پروازی در این فرودگاه در شب گذشته افزود: در زمان کنونی تمام پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی تبریز طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شماره تلفن گویای ۱۹۹ آماده پاسخگویی به مسافران در خصوص وضعیت پرواز‌های این فرودگاه است اظهار کرد: مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه تبریز از طریق این شماره یا مراجعه به سایت این فرودگاه از برنامه پرواز خود اطلاع کسب کنند.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پرواز‌های داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و ساخته شده است و به صورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی است.

این فرودگاه به دلیل واقع شدن در مرز و مسیر‌های هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پرواز‌های داخلی و بین المللی به خصوص پرواز‌های عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشور‌های آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • عادی شدن وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز
  • جزئیات ماجرای انفجار در اصفهان
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است
  • خبرنگار صداوسیما: شهر اصفهان در امنیت و آرامش است
  • وضعیت عادی در سایت هسته ای اصفهان
  • پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • وضعیت عادی هوا در جزیره کیش
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش