Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@13:21:33 GMT

افزایش ۲۸۲ درصدی ورود خودروها در نوروز به گیلان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۴۲۱

افزایش ۲۸۲ درصدی ورود خودروها در نوروز به گیلان

فریبرز مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار گیلان از ابتدای طرح نوروزی تا کنون یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۲۲۷ وسیله نقلیه وارد استان شده که بیانگر افزایش ۲۸۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

 وی عنوان کرد: همچنین طی این مدت؛ یک میلیون و ۹۸ هزار و ۷۲۶ دستکاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که درمقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۶۳ درصدی خروجی از استان را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین میزان ورودی به استان را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد ۵۰۹ هزار و ۹۷۶ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر– چابکسر با میزان تردد۳۶۸ هزار و ۵۸۴ وسیله نقلیه عنوان کرد.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور آزاد راه رشت - قزوین با میزان تردد ۳۹۴ هزار و ۴۶۱ ذکر کرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان اخبار کنکور وسیله نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره هواشناسی نیشابور گفت: در فروردین امسال ۳۶میلیمتر بارش باران باریددر حالیکه میزان بارش باران در فروردین سال گذشته ۶ میلیمتر بود.
مهدی بلوکی  گفت: امسال ۸۳ درصد افزایش بارندگی نسبت به سال گذشته و ۱۲ درصد کاهش بارندگی نسبت به میانگین دراز مدت داشتیم.
وی افزود: در سال زراعی از مهر ۱۴۰۲ تا فروردین ۱۴۰۳، ۱۳۹ میلیمتر بارش باران داشتیم که میزان بارش سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۰۸ میلیمتر بود و میانگین بارش دراز مدت در مدت مشابه۱۸۷ میلیمتر بود. 

دیگر خبرها

  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • تناژ بارگیری صادراتی راه آهن شمال غرب ۲۲۰ درصد افزایش یافت
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود