Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@01:30:43 GMT

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بزرگراه‌ها در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۵۱۷

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه بزرگراه‌ها در اردبیل

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به تلاش پیمانکاران در پروژه‌های متعدد، ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر بزرگراه را در مسیرهای مختلف استان اردبیل تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

وی ضرورت تأمین قیر مورد نیاز و همچنین جابجایی تأسیسات را به عنوان دو مشکل اساسی در توسعه بزرگراه‌های استان یادآور شد و تصریح کرد: انتظار می‌رود با تلاش نمایندگان استان در مجلس و همچنین تصمیم مسئولان کشوری، قیر مورد نیاز برای تهیه آسفالت و پخش آن در مسیرها و محورهای مواصلاتی مختلف برطرف شده و به نوعی دغدغه‌ای از بابت تأمین قیر نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد تکمیل بزرگراه اردبیل به مشگین شهر گفت: سال گذشته ۱۰ کیلومتر لایه اول این مسیر تکمیل و قرار است لایه دوم آسفالت‌ریزی آن با بهبود شرایط جوی انجام شود تا با انجام عملیات عمرانی در هشت کیلومتر باقیمانده مسیر بتوانیم امسال به صورت کامل ۸۵ کیلومتر محور اردبیل – مشگین شهر را به زیر ترافیک ببریم.

حیدری افزود: تمام تلاش ما بر این است تا این پروژه امسال به سرانجام برسد که امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات و پرداخت مطالبات پیمانکار زمینه بهره‌برداری کامل از این پروژه فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: احداث این محور اساسی که در حقیقت راه شمال استان اردبیل را نیز هموار خواهد کرد به افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، افزایش سرعت ترددها و بهبود رفاه در سفر و همچنین توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری منجر خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از این مسیر در ادامه آن بتوانیم محور مشگین شهر به اهر را نیز که شامل هفت کیلومتر کمربندی مشگین شهر و ۲۸ کیلومتر حوزه استحفاظی اهر است به چهار خطه ایمن تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: برای ۳۵ کیلومتر مسیر باقیمانده تا اتصال به اهر از هر دو طرف کارهای عمرانی و اجرایی امسال آغاز خواهد شد تا کل مسیر را بتوانیم آماده بهره‌برداری کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: با تلاش مضاعفی که هم از سمت آذربایجان شرقی و هم از سمت استان اردبیل انجام خواهد شد، کل مسیر اردبیل به مشگین شهر و اتصال به اهر در سال آینده می‌تواند زمینه اجرایی و عملیاتی کامل به خود بگیرد.

کد خبر 5180094

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی اردبیل بزرگراه راهسازی اردبیل اعتبارات عمرانی ویروس کرونا شیوع کرونا روز طبیعت آمار کرونا کرمانشاه بوشهر اراک 12 فروردین سانحه تصادف نیمه شعبان تردد وسایل نقلیه عکس استانها گرگان خرم آباد استان اردبیل بهره برداری مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستاهای اردبیل