Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عباس شرفی در این رابطه گفت : در یازدهم فروردین ۱۴۰۰ تعداد مسافران حمل و نقل عمومی جاده ای در لرستان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، حدود ۳۱.۹ درصد افزایش یافته است‌.

 وی افزود : در یازدهم فروردین امسال تعداد ۵هزار و ۲۹۸ نفر در قالب ۷۳۱ سفر از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان لرستان استفاده نموده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ با ۵۲۸فقره سفر و ۴ هزار و ۱۱ نفر مسافر، آمار سفر ۳۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴درصد و تعداد مسافر ۳۱.۹ درصد افزایش نشان می دهد.

شرفی ادامه داد : همچنین نسبت به یازدهم فروردین سال گذشته(۱۳۹۹) با ۷۳۸ مسافر و ۱۱۹ سفر، ۶۱۶.۹ درصد در تعداد مسافر و ۵۱۴.۳درصد در تعداد سفر افزایش مشاهده می شود.

وی  با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه عمومی بین استانی از ۲۹ اسفند ۹۹ تا ۱۱ فروردین امسال گفت: در این مدت ۸۱۱هزار و ۳۵دستگاه وسیله نقلیه در محورهای بین استانی تردد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ با ۴۳۶هزار و ۷۵۴ دستگاه ۸۵.۶۹درصد افزایش دارد اما نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با یک میلیون و ۲۳۳هزار و ۳۸۰ وسیله نقلیه ۳۴.۲۴درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در پایان  خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۳ تیم از کارشناسان حمل و نقل بطور تخصصی و تمام وقت بر ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه های مسافر و رعایت پروتکل های بهداشتی سفر نظارت کامل دارند و مردم میتوانند در صورت نیاز به سفر، با آرامش خاطر از حمل و نقل عمومی جهت تردد بین شهری استفاده کنند.

کد خبر 1500849

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان حمل و نقل عمومی مدت مشابه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹۳ درصدی کشف سرقت خودرو در سیرجان

سرهنگ جواد خواجه‌پور گفت: طی یک ماه گذشته، طرح‌های متعددی در حوزه مبارزه با سرقت خودرو به سبب سرقت‌های متعدد وسایل نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی به اجرا در آمد.

وی افزود: بدین منظور با اجرای طرح‌های عملیاتی و انتظامی در بازه زمانی یک ماهه  امسال، ۱۵ سارق دستگیر و ۲۸ فقره سرقت کشف شد و در مجموع ۹۳ درصد افزایش کشف انواع سرقت خودرو داشتیم.

سرهنگ خواجه پور همچنین یادآور شد: بیشتر سرقت‌ها مربوط به خودرو‌های فاقد سیستم ایمنی و محافظتی مناسب است که از مالکان این گونه خودرو‌ها می‌خواهیم برای پیشگیری از سرقت از تجهیزات بازدارنده و لوازم ایمنی ضد سرقت، مانند: سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی استفاده کنند و شب‌ها تا حد امکان از پارکینگ استفاده و از پارک وسایل نقلیه در مقابل فاقد روشنایی پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • افزایش ۱۵ درصدی تعداد مسافر در راه آهن شمال غرب
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته
  • افزایش ۹۳ درصدی کشف سرقت خودرو در سیرجان