Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه معا، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد رژیم صهیونیستی ظرف دو هفته ده‌ها ساختمان را در کرانه باختری تخریب کرده است.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی ظرف دو هفته، ۲۶ ساختمان را در کرانه باختری مصادره و تخریب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش سازمان ملل، عملیات تخریب رژیم صهیونیستی به بهانه نداشتن مجوز ساخت، موجب آورگی دست کم ۳۴ نفر از جمله ۱۵ کودک شده است. همچنین ۴۰ نفر در اثر اقدامات تخریبی رژیم صهیونیستی دچار خسارت شده اند. این گزارش خاطرنشان کرد که مقامات رژیم اشغالگر ۲۲ ساختمان را در ۱۷ مارس در چهار محل در منطقه C در کرانه باختری هدف قرار دادند.

همچنین در قسمت شرقی بیت المقدس، مقامات اشغالگر چهار ساختمان را تخریب کردند که باعث آوارگی ۱۲ نفر شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کرانه باختری سازمان ملل رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری در پی جنایت اشغالگران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در پی جنایت صهیونیست‌ها در یورش به اردوگاه نور شمس در طولکرم و به شهادت رساندن ۱۴ فلسطینی امروز یکشنبه در کرانه باختری اعتصاب عمومی اعلام شده است.

روز گذشته نیز جنبش حماس خواستار اعتصاب عمومی در کرانه باختری شده بود.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگران تبدیل کنند و سلاح‌ها را به سمت متجاوزان و شهرک نشینان جنایتکار نشانه بگیرند.

وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری را ۱۴ نفر اعلام کرد.

جنبش فتح هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در طولکرم و غزه روز یکشنبه را اعتصاب عمومی اعلام کرد.

در همین خصوص عبدالرحمن شدید یکی از رهبران جنبش حماس در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری با هدف کشتار ساکنان آن و تخریب زیرساخت‌های این منطقه صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: اشغالگران صهیونیست مسیرهای ارتباطی شهرهای کرانه باختری را همزمان با حمله‌های شهرک نشینان به روستاها و شهرهای فلسطینی قطع می‌کنند.

شدید تصریح کرد: فراخوان امروز مبنی بر نبرد با دشمن صهیونیستی در واقع تلاش برای ناکام گذاشتن نقشه رژیم صهیونیستی علیه کرانه باختری و تغییر اوضاع مسجدالاقصی است. آمریکا از اشغالگران صهیونیست حمایت تسلیحاتی و مالی به عمل می‌آورد.

کد خبر 6083966

دیگر خبرها

  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • عملیات‌های گردان‌های «شهدا الاقصی» علیه نظامیان صهیونیست
  • عملیات ضدصهیونیستی در دره اردن/ عملیات مبارزان در کرانه باختری
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری
  • اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری در پی جنایت اشغالگران صهیونیست
  • تشدید بمباران خانه‌های مسکونی در نوار غزه