Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، افشین کریمی در خصوص نحوه فعالیت ادارات، اظهار داشت: با توجه به تغییر وضعیت شیوع بیماری کرونا از تاریخ ۱۵ فروردین شیوه حضور کارکنان و ارائه تمامی خدمات عمومی و ضروری بر اساس بخشنامه ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷ آبان‌ماه سال ۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور در وضعیت‌های سه گانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور کاهش ترددهای شهروندان و کارکنان دولت در شرایط هشدار، وضعیت حضور کارکنان و فعالیت ادارات در هر یک از وضعیت‌های اعلامی از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا در ادارات شهرها به شرح زیر خواهد بود:

وضعیت «زرد»، شهرستان‌های هرسین، صحنه، ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر:

کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد. در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور دو‌سوم کارکنان انجام خواهد شد.

وضعیت «نارنجی»، شهرستان‌های گیلانغرب، کرمانشاه، سرپل‌ذهاب سنقرو کلیایی، کنگاور و پاوه:

ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا یک‌سو کارکنان خود اقدام کنند. در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

وضعیت «قرمز»،  شهرستان‌های اسلام آبادغرب و کنگاور:

دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسؤول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۵۰ درصد کارکنان خود اقدام کنند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به‌وجود نیاید.

در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور حداکثر یک‌سوم کارکنان انجام خواهد شد. تمامی مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و...) به‌طور کامل تعطیل و صرفا کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه اعلام کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند با تشخیص بالاترین مقام دستگاه اجرایی می‌توانند دورکاری داشته باشند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مدیریت توسعه ادارات افشین کرمی ارائه خدمات خدمات ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

پیمان باباخانی از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری شیراز و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط سازمان از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: قطعاً در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان