Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی باشگاه لیورپول می گوید درک نمی کند چرا گرت ساوت گیت تصمیم گرفته است الکساندر آرنولد را به تیم ملی دعوت نکند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، ترنت الکساندر آرنولد، مدافع باشگاه لیورپول در لیست اعلام شده تیم ملی انگلیس برای بازی های اخیر این کشور حضور نداشت و گرت ساوتگیت مربی تیم ملی انگلیس دلیل آن را افت نمایش های این بازیکن در بازی های باشگاهی اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق تردیدهایی را در مورد حضور این بازیکن جوان در مسابقات یورو که در این تابستان برگزار می شود، ایجاد کرد. حال یورگن کلوپ با انتقاد از تصمیم ساوتگیت می گوید که نمایش های آرنولد باید در طول دو فصل اخیر مورد سنجش قرار بگیرد. او در این باره گفت:

خیلی تعجب کردم. به تصمیم گیری گرت احترام می گذارم اما آن را درک نمیکنم. الکساندر آرنولد در دو فصل اخیر و در سنی کم یکی از بهترین مدافعین کناری جهان بوده است. با انتقاد کردن از بازیکنانم مشکلی ندارم. آنها می توانند از من یا سایرین انتقاد بشنوند اما او فصل را با کرونا شروع کرد و اندکی طول کشید تا در مسابقات این فصل جا بیافتد اما بعد از آن یکی از باثبات ترین بازیکنان ما بوده است. به همین خاطر نمی توان به دلیل افت کردن او را به تیم ملی دعوت نکرد. اگر هر سال مسی را با بهترین عملکردش مقایسه کنید مشخص است که عملکرد این روزهایش مانند سال 2005 یا 2006 نیست. با این وجود او هنوز بهترین بازیکن دنیاست.

کلوپ معتقد است ساوت گیت به جای عملکرد آرنولد باید روی عوامل دیگری نظیر سبک بازی تیم ملی تمرکز کند. او در این باره گفت:

اگر سبک بازیش فرق کند قابل درک است. او کایل واکر را دارد که مدافعی فوق العاده است و می تواند به عنوان مدافع میانی هم بای کند. ریس جیمز نیز بسیار با استعداد است. ساوتگیت مدت هاست که تریپیه را می شناسد. پس تصمیم با مربی است اگر می خواهد با خط دفاعی عقب بازی کند هیچکس نمی تواند مثل آرنولد سانتر کند و پاس بدهد. او برای ما هم به خوبی دفاع می کند.  من مربی ام و هر روز در مورد ترکیب تیمم تصمیم می گیرم و همیشه مجبور به گرفتن تصمیماتی هستیم که شاید مردم آن را درک نکنند.

مربی آلمانی سرخ ها معتقد است در شرایط سخت کنونی فعلی لیورپول، بازی نکردن ترنت در تیم ملی می تواند به سود آنفیلدنشینان تمام شود. او در این باره گفت:

 او به سختی تمرین کرد و در حالی که نیاز به این کار نبود واکنشی فوق العاده به خط خوردنش نشان داد. او پسر جاه طلبی است و مطمئنم دوست دارد در ترکیب تیم ملی بازی کند و برای رسیدن به این هدف هر کاری خواهد کرد. اگر ترنت موفق نشود در لیست تیم ملی قرار بگیرد یعنی تیم ملی انگلیس بازیکنانی بسیار فوق العاده تر دارد. باز هم به طور مختصر می گویم: به تصمیم ساوتگیت احترام می گذارم اما آن را درک نمی کنم.
برای ما و ترنت شرایط آن طور که می خواستیم پیش نرفته است. او در برخی بازی ها خوب نبود اما این بازی ها مربوط به خیلی قبل است. ما همه ناکامی هایی داشتیم اما به سختی تلاش کردیم و توانستیم به قهرمانی هم برسیم. 

اخبار داغ 

حمله شدید سارقان مسلح به سینا زامهران | عکس وحید هاشمیان: اگر استقلال به جای پرسپولیس پیشنهاد می داد، شاید استقلالی می شدم علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الکساندر آرنولد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!

به گزارش "ورزش سه"، برای بارسا ال‌کلاسیکو اهمیتی فراتر از یک بازی داشت و بسیاری چیزها در گروی پیروزی در آن بود. آینده مربی، خود باشگاه و مسیری که باید در آینده نزدیک طی می‌کرد نیز در خطر بود. این شکست دردناک تأیید کرد که این هفته‌ای "هولناک" برای هواداران بارسلونا بود، کابوسی که آنها را تنها در پنج روز بدون لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا گذاشت و فراتر از عناوین از دست رفته، ردی از قربانیان نیز به جا گذاشت.

ژاوی، اولین قربانی

اولین مورد بدون شک ژاوی است. او قبلاً به دلیل مدیریت اشتباه خود در اخراج آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن مورد توجه قرار گرفته بود (تعویض یامال به جای لوا)، اکنون و پس از شکست در برنابئو به نظر نمی‌رسد که بتواند تغییری در تصمیم خود برای ترک بارسا در پایان فصل ایجاد کند.
سرمربی بارسا بازی را به چیزی شبیه به سنگ نوشته خود تبدیل کرد: در دقیقه 63 بازی، ژاوی در حالی که بازی هنوز مساوی دنبال می‌شد، تصمیم به دو تغییر در خط حمله گرفت که بیش از یک تصمیم فنی، وصیت خاص او به نظر می‌رسد. 

او که هنوز انتقادات بازی قبلی را به یاد داشت، تصمیم گرفت لواندوفسکی و رافینیا، دو بازیکن باتجربه، را بیرون بکشد و یامال را که تا آن لحظه بدون شک بهترین بازیکن تیم بود را در زمین نگه دارد. نکته شگفت‌انگیز اما این است که او فران را به‌عنوان یک مهاجم مرکزی به زمین فرستاد در حالی که ویتور روکه علی‌رغم هزینه‌های افتضاح 62 میلیونی‌اش، روی نیمکت ماند.

رسوایی برای دکو (مدیر ورزشی)

اینکه روکه حتی یک دقیقه نیز در هفته تعیین کننده بارسا بازی نکرد، آخرین نشانه ضعف مدیریت ورزشی بارسلوناست و مشخص شد انتقادات ژاوی از این تیم بی‌دلیل نبوده است. اینکه بارسا روی یک بازیکن ناشناس برزیلی چنین سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده و به او برابر پی اس جی و رئال یک دقیقه هم بازی نمی‌رسد و یا حساب کردن روی دو ژوائو، فوتبالیست‌هایی که تراز منفی آشکاری از خود به جا گذاشته‌اند، نشان می‌دهد در بارسا در روی همان پاشنه می‌چرخد.

هفته فاجعه‌بار کانسلو با اشتباه روی دو گل پاری سن ژرمن و دو گل دیگر مقابل رئال مادرید، او را باید از ادامه حضور در این تیم محروم کند. شرم‌آور است که هیچ‌کس در باشگاه متوجه نشد که خرید بازیکنانی که قبلا توسط پپ گواردیولا کنار گذاشته شده بودند، چندان هوشمندانه به نظر نمی‌رسد.

و خوان لاپورتا

این ال‌کلاسیکو همچنین رئیس لاپورتا را نیز رسوا می‌کند که سطح انتظارات را بسیار بالاتر از حد معقول افزایش داده بود. رئیس اکنون کار بسیار دشواری برای انجام دادن دارد: نه تنها باید سریعاً مربی جدیدی را معرفی کند که معتبر باشد، بلکه باید یک تغییر اساسی در گفتار خود ایجاد کند. او یک‌بار برای همیشه باید به تواضع متوسل شود، سخنرانی‌ها و وعده‌های بزرگ را کنار بگذارد و درک کند که بارسا برای مدتی به سفر خاص خود در بیابان ادامه خواهد داد.

به‌طور خلاصه، زمان لاپورتا فرا رسیده است، او باید واقعاً قدرت رهبری خود را اعمال کند و شروع به رفتار درست با اعضای باشگاه به گونه‌ای کند که گویی یک فرد بالغند و می‌توان حقیقت را برای آنها توضیح داد، حتی اگر تلخ و بی‌رحمانه باشد. بهترین چیزی که از ال‌کلاسیکو به جا ماند، دقیقاً بهترین چیزی است که این فصل برای هواداران به جا گذاشته است: لامین، کوبارسی، فرمین، سه فرزندی که میراث بزرگ ژاوی هستند.

از این به بعد فقط یک راه وجود دارد: روی جوانان حساب کنید و باشگاه را با ریاضت و فروتنی مدیریت کنید. 

ال‌کلاسیکو به وضوح نشان داد که بارسا تیمی امیدوارکننده، بسیار سبز و آشکارا در حال ساخت ولی با کمبودهای ساختاری آشکار و تیمی بسیار نابرابر در قیاس با رئال مادریدی بالغ، متعادل و بی‌نهایت رقابتی‌تر است. ژاوی در بارسا ادامه نخواهد داد و برای لاپورتا نیز زمان در حال اتمام است.

ارنست فولچ: اسپورت

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • فولام ۱-۳ لیورپول/ امید شاگردان کلوپ زنده ماند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • گل تماشایی ترنت الکساندر آرنولد به فولام از روی ضربه آزاد (فولام 0-1 لیورپول)