Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین قزوین،علی رحیمی گفت:یکی از اهداف و آرمان‌های انفلاب اسلامی و جامعه شیعی ایران همواره انتظار فرج آن حضرت و تلاش برای انتقال این مفهوم ارزشمند به جهانیان می باشد. صدا و سیمای مرکز قزوین هم ضمن توجه به رسالت رسانه در این حوزه با همین رویکرد شروع به تولید و پخش برنامه ای با موضوع مهدویت نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی اظهار داشت:برنامه«به وقت باران» ویژه برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که با حضور جوانان و نوجوانان بصورت حلقه‌های معرفت در لوکشین‌های امامزادگان(ع) استان برگزار خواهد شد و ضمن تبیین فرهنگ مهدویت مراکز فعال مهدوی در سطح استان را معرفی و فعالیت آن‌ها را در این حوزه انعکاس خواهد داد.

وی افزود: "ویژه برنامه به وقت باران" در بخشی دیگر با راه اندازی پویش های مجازی همچون: پویش مهر مهدوی و در بخش های کارشناسی با پرداخت به سینمای آخرالزمانی و نقد فیلم مخاطبان را بیش از پیش با خود همراه می‌کند.

ویژه برنامه تلویزیونی «به وقت باران» به تهیه کنندگی روح الله فاطمی نسب و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین و ستاد نمازجمعه شهر قزوین جمعه‌ها قبل از اذان مغرب به مدت 45دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: صدا وسیما برنامه تلویزیونی مهدویت وقت باران ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه آبیاری دشت قزوین پر آب شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، گرچه با رسیدن آب تشنگی محصولات کشاورزی برطرف شد، اما تاخیر در رهاسازی آب و پایین بودن دبی به محصولات خسارت زد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • شبکه آبیاری دشت قزوین پر آب شد 
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم